Geralt z Rivii powrócił - premiera drugiej części komiksu

Biały Wilk powrócił w kolejnej części komiksu na łamach wydawanego przez Egmont Polska czasopisma "Komiksowe Hity - Wiedźmin".

Zupełnie nowa opowieść o przygodach Białego Wilka powstała z okazji światowej premiery gry "Wiedźmin 2: Zabójcy Królów".

Drugi rozdział "Racji Stanu" zupełnie nowej opowieści o Wiedźminie stwarza możliwość ponownego zanurzenia się w gęstą od napięć opowieść o zdradzie i niezgodzie. Czy nienawiść między braćmi przeważy nad dobrem kraju oraz rodu? I czy Geralt z Rivii odnajdzie własną ścieżkę w czasie pogardy?

Jest rok 1262. Geralt przebywa na północy, z dala od zamętu, który ogarnął świat po najeździe Nilfgaardu. Trafia do Creigiau w Księstwie Malleore. Podejmuje się tam usunięcia leszego - potwora mordującego mieszkańców okolicy. Biały Wilk, przygotowując się do łowów na potwora, poznaje wstydliwy sekret rodu de Creigiau.

Reklama

Druga część komiksu "Racja Stanu" jest również najważniejszą częścią czasopisma. Polscy autorzy Michał Gałek, Arkadiusz Klimek i Łukasz Poller po raz kolejny udowadniają komiksem o Wiedźminie kunszt swojego rzemiosła. Przygotowali dalszy ciąg nie lada gratki dla jego fanów.

Na łamach czasopisma scenarzysta i rysownik komiksu zaprezentują także tajniki swojej pracy, zwłaszcza zasady, jakimi kierowali się pracując nad "Racją Stanu", kolejnym młodym adeptom sztuki komiksowej lub wszystkim tym, których interesuje sposób powstawania komiksu. Oprócz opowieści ze świata Wiedźmina, na stronach Komiksowych Hitów przedstawiono dodatkowe materiały redakcyjne, jak twórcy firmy CD Projekt RED przygotowywali grafikę, artykuł podsumowujący premierę gry - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, a dodatkowo wiedźmińskie plany CD Projekt RED.

Czytelnicy znajdą również informacje nt. talentu Andrzeja Sapkowskiego, który odkrywał i przybliży Maciej Parowski, wieloletni redaktor magazynu Fantastyka. Tradycyjnie entuzjaści świata Geralta mogą liczyć również na wiedźmiński konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, plakat czy dawkę humoru.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: hity
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama