Game Industry Trends 2012 - musisz tam być!

Game Industry Trends 2012 to druga edycja konferencji zrealizowanej z przez NoNoobs w listopadzie 2011 dotyczącej biznesu growego w Polsce i na świecie.

Tym razem w dniach 17-18 września w Warszawie podczas dwóch dni zaprezentujemy czołowych graczy rynkowych, najnowsze raporty i badania, trendy oraz zmiany na tym niezwykle dynamicznym rynku.

Rok 2012 jest kolejnym, w którym polskie firmy dynamicznie podbijają zagraniczne rynki. Wchodzi Wiedźmin 2 na Xboksa z CD Projekt, mamy premierę Sniper: Ghost Warrior 2 z City Interactive, mamy kolejne rozszerzenia do Dead Island z Techlandu. Na światowym rynku najbardziej oczekiwana premiera ostatnich lat - Activision Blizzard, który ma na koncie takie hity jak World of Warcraft czy Starcrafta, wydał Diablo 3. Szybko rośnie inne wykorzystanie gier czy ich mechaniki takie jak gamifikacja, serious games czy games for health. Potężne rynkowe zmiany niesie za sobą nadchodzący cloud gaming, a model bezpłatnych gier zaczyna przynosić coraz większe przychody.

Reklama

"Gościem specjalnym Game Industry Trends 2012 będzie Gabe Zichermann, autor "Game Based Marketingu" i "Gamification by design", organizator pierwszego na świecie Gamification Summit" - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.

ęGabe będzie po raz pierwszy w Polsce na specjalnej prezentacji, podczas której zainspiruje nas do wykorzystania gamifikacji w różnych aspektach naszych działań. Przypomnę, że gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystania mechaniki gier w poza growych aktywnościach, a jednocześnie niezwykle szybko rosnący trend w marketingu, sprzedaży, hr czy medycynie. Konferencję rozpoczynamy dedykowanym badaniem graczy, które realizujemy wspólnie z NK Researchę - dodaje Sokołowski.

Podczas dwu dni Game Industry Trends 2012 pokażemy ponad 20 prezentacji dotyczących szeroko pojętego rynku growego. Michał Nowakowski, członek zarządu CD Projekt, przygotował prezentację o tym dlaczego warto kochać swoich klientów i jakie podejście do klienta sprawdza się najlepiej. Cloud gaming przybliży nam Mariusz Klamra, prezes zarządu GRY-OnLine w specjalnym wystąpieniu o graniu w chmurach. Jakim sposobem gra o traktorach i kombajnach pobiła wyniki wielu gier AAA? O tym dowiemy się od Tomka Gawlikowskiego z Techlandu, który opowie też o sytuacji wydawców growych w Polsce. Kolejny ważny temat, związany z budową umów dystrybucyjnych, przybliży nam mecenas Aleksandra Auleytner z Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka.

Dziesięć lat po założeniu w sierpniu 2012 warszawskie studio People Can Fly opuszczają trzej współzałożyciele. W sesji pytań i odpowiedzi, Tomek Kreczmar z Hyper+ będzie rozmawiał Adrianem Chmielarzem, jednym z najbardziej znanych polskich twórców gier. Wykorzystanie grywalizacji w przykładach przybliży Paweł Tkaczyk, autor "Grywalizacji", a wykorzystanie jej na uczelniach wyższych wraz z estymację rozwoju w Polsce pokaże dr Michał Mochocki, adiunkt z Instytut Neofilologii i Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Temat związany z serious games, czyli wykorzystaniu gier w zaawansowanych projektach symulacyjnych, zaprezentuje Piotr Magnuszewski, współzałożyciel i dyrektor zarządzający, Centrum Rozwiązań Systemowych.

W Programie również najnowsze projekty 11 bit przestawi Stan Just, ponad platformowa przyszłość gier według Sebastiana Barabanowa z Fabryki Gier czy hardcore social Wojtka Ozimka z One2Tribe. Segment startupowy reprezentuje Ola Sitarska z FasionStyle.pl czy Karol Król z Beesfund, który opowie o społecznościowym finansowaniu gier. Jakie są najbliższe prognozy dotyczące rynku gier? Kto będzie miał w nim największy udział? Jak używać gamifikacji do zwiększenia przychodów i lojalności? Czy warto inwestować w gry? Jak uczyć się od najlepszych rynkowych graczy? Wreszcie jak zwiększać przychody i zyski dzięki grom? Na te pytania będziemy starali się odpowiedzieć podczas dwóch ekscytujących dni Game Industry Trends 2012 w Warszawie!

Więcej informacji o konferencji znajdziecie na stronie http://www.git2012.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama