Reklama

Galapagos wchodzi na rynek gier

Firma Galapagos, dystrybutor obecny na rynku filmowym (Blu-ray i DVD), poinformowała o wejściu w kolejny segment domowej rozrywki.

Galapagos sp. z o.o. to dystrybutor obecny od 2007 na rynku DVD i Blu-ray, wyłączny partner Warner Home Video, Cartoon Network, Discovery, współpracujący w zakresie wybranych projektów z TVN i Telewizją Polską.

W segmencie gier wideo działania Galapagos będą koncentrowały się na wydawnictwach kreowanych na konsole obecnych generacji, konsole przenośne oraz komputery. Ambicją Galapagos jest wprowadzanie minimum 2 gier w ciągu miesiąca i stworzenie oddziału dedykowanego marketingowi gier.

- Jesteśmy zainspirowani osiągnięciami polskiego rynku gier - powiedział Andrzej Łudziński, prezes Galapagos sp. z o.o. - Wiedza, jaką zdobyliśmy z doświadczonym zespołem w Galapagos Films, wcześniej w Warner Home Video, będzie bezcenna w rozwoju spółki na rynku interaktywnym. Wierzymy, że polski rynek jest nadal perspektywiczny i pojemny, i jest na nim miejsce dla nowego dystrybutora. Po zakończeniu procesu budowania niezbędnych struktur wewnątrz firmy i nawiązaniu kontaktów ze światowymi wydawcami gier, konsumenci mogą oczekiwać od nas starannej selekcji produktów oraz profesjonalizmu.

Reklama

Pierwsze premiery Galapagos to Quantum Theory (PS3 i Xbox 360 - Tecmo KOEI) - 24 września 2010 roku oraz WRC (PC, PS3, Xbox 360 - Black Bean), która zostanie wydana 7 października.

(Informacja prasowa)

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy