Filmowa walka w The Old Republic

MMO Star Wars: The Old Republic, nad którym pracuje studio BioWare, będzie mieć naprawdę filmową, realistycznie wyglądającą walkę - a przynajmniej tak właśnie obiecują twórcy.

Greg Zeschuk, szef studia BioWare, zapewnił w wywiadzie dla serwisu VG247, że system walki w największym projekcie jego firmy, MMO Star Wars: The Old Republic, będzie znacznie różnił się od powszechnego w tym gatunku, niefinezyjnego "nawalania się".

"Przenikanie wyprowadzonych ciosów przez przeciwnika jest powszechne w walce w grach MMO, jednak zdecydowanie nie wygląda ciekawie w Gwiezdnych Wojnach" - powiedział Zeschuk.

Reklama

"Gwiezdne Wojny to choreografia, elegancja, patos, potężne uderzenia i elektryczne pociski latające w powietrzu - wszystko to połączone w sensowny, wizualnie i estetycznie, sposób. Naszym celem jest właśnie takie opracowanie walki, aby można było stwierdzić, że nadaje się do filmowej sagi GW" - zakończył.

Na przekonanie się, jak wyszło developerowi w praktyce przyjdzie jeszcze trochę poczekać - Star Wars: The Old Republic nie ma na razie daty premiery (będzie gotowe, kiedy będzie gotowe).

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | wars | star | Gwiezdne Wojny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama