Ekskluzywne tytuły od UbiSoftu

Znane gry w nowej odsłonie.

Kto z nas nie pamięta kultowych gier takich, jak Prince of Persia, Heroes of Might and Magic czy The Settlers. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na ich kolejne części i powracamy do poprzednich. Firma Ubisoft postanowiła przypomnieć nam swoje najbardziej znane gry w wersji na PC i przygotowała dla fanów nową propozycję. Już 5 marca na sklepowych półkach pojawi się nowa seria produktów, pod wspólną nazwą Ubisoft Exclusive.

W serii wydane będą ponownie kultowe tytuły w nowych promocyjnych cenach. Różnorodność tytułów powoduje, że jest to seria, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Ubisoft Exclusive to historia gier komputerowych, zarówno dla fanów, jak i początkujących graczy, którzy chcą ją poznać. W jej skład wejdą zarówno pojedyncze tytuły, jak i całe zestawy. Seria Ubisoft Exclusive będzie z czasem powiększana o kolejne znane gry.

Reklama

Ubisoft zaplanował wydanie gier w trzech wariantach:

1. Niebieska seria Ubisoft Exclusive - na początek znajdziemy w niej takie tytuły, jak: Heroes of Might and Magic V, Shaun White Snowboarding, EndWar, Ghost Recon Advanced Warfighter 2, World in Conflict oraz Rainbow Six Vegas 2.

Cena: 49,90 zł.

2. Czerwona seria Ubisoft Exclusive - w serii wydaną zostane gry: Far Cry 2, Heroes over Europe, zestaw gier The Settlers I-IV, HAWX oraz Brothers in Arms: Hell's Highway.

Cena: 59,90 zł.

3. Czarna seria Ubisoft Exclusive - w tej serii znajdziemy najgłośniejsze tytuły, m.in.: ostatnia część gry Prince of Persia, zestaw 3 pierwszych części przygód Księcia Persji (Piaski Czasu, Warrior Within, Dwa Trony), Heroes of Might and Magic V w zestawie z dwoma dodatkami - Dzikie Hordy i Kuźnia Przeznaczenia, The Settlers: Narodziny Imperium wraz z dodatkiem Wschodnie Królestwa, World in Conflict: Complete oraz zestaw trzech części gry Brothers in Arms (Earned in Blood, Road to Hill 30, Hell's Highway).

Cena: 69,90 zł.

(UbiSoft/Interia.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: magic | Prince | Herosi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy