EA stawia na jakość, nie ilość

Mniej gier, ale za to lepszych - to cel Electronic Arts. Szef europejskiego oddziału firmy, Jens Uwe Intat, opowiedział nieco o szczegółach tej strategii.

Już w grudniu John Riccitiello ujawnił, że Electronic Arts wyda w tym roku 20% mniej tytułów. "Naszym celem jest wykonanie mniejszej liczby gier, ale lepszych jakościowo" - wtóruje mu w jednym z wywiadów szef europejskiego oddziału EA, Jens Uwe Intat.

"Myślę, że w przeszłości ludzie byli zaprzątnięci zbyt wieloma projektami jednocześnie. Postępowało wyniszczenie wzrastającym rynkiem. Obowiązywała zasada, że nawet za niezbyt dobrze przygotowane portfolio grozi niezbyt ostra kara. Na bardziej dojrzałym rynku (nie chodzi mi tu o wiek, a o profesjonalizm) zarządzanie portfolio staje się niezwykle istotne. Właśnie nad tym pracujemy. Dotyczy to całej organizacji, nie zaś jedynie produkcji" - tłumaczy Intat.

Reklama

Szef EA Europe zaznacza przy tym, że nie jest w stanie powiedzieć, o ile dokładnie będzie mniejsza liczba gier wydanych w tym roku w stosunku do poprzedniego. "Będzie po prostu mniejsza" - ucina. Miejmy zatem nadzieję, że jakość tych produktów po prostu wzrośnie.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy