Dragon Age III będzie powalająco piękny?
Neil Thompson ze studia BioWare udzielił wywiadu magazynowi Official Xbox Magazine, w którym opowiada (niestety dość oględnie) o postępach prac nad grą Dragon Age III: Inquisition.
"Dragon Age i Dragon Age 2 powstały na bazie silnika Eclipse opracowanego przez BioWare i mówiąc szczerze zaczął on już lekko skrzypieć przy Dragon Age 2. Inquisition bazuje na Frostbite 2, a to naprawdę technologia o potężnej mocy" - mówi Thompson.
"Graficy pracujący przy Dragon Age od zawsze byli lekko zawiedzeni tym, jak ich praca jest wizualizowana w silniku Eclipse, ale z Frostbite są w stanie wreszcie zrealizować swoje wizje. Był taki okres w czasie preprodukcji, gdzie co tydzień oglądałem szkice nowych lokacji i środowisk i byłem dosłownie powalony tym, co mi pokazywano. To było powalająco piękne. Kiedy ludzie zobaczą screenshoty, na pewno nie będą zawiedzeni" - kontynuuje Thompson.
"Naszym celem zawsze było znalezienie innego sposobu na pokazanie realiów fantasy. Z Dragon Age 3: Inquisition osiągnęliśmy coś naprawdę wyjątkowego" - dodaje Thompson.