Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Dodatkowe bonusy dla nabywców nowych kopii Rage

Nadchodzący coraz większymi krokami RAGE nie wykorzysta patentu Online Pass (systemu "antyużywkowego" w postaci kodu dającego dostęp do bonusowych dodatków czy multi). Nie oznacza to jednak, że nabywcy nowych egzemplarzy gry nie otrzymają pewnych dodatków. Dostaną.

Tim Willits, dyrektor kreatywny w id Software, w wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer zdradził, że nabywcy nowych kopii RAGE'a będą mogli pobrać specjalne lokacje umieszczone... w ściekach kanalizacyjnych.

Reklama

"Jeśli kupisz nowy egzemplarz gry, ścieki będą dla ciebie otwarte. Wciąż będziesz musiał je pobrać, ale nie będziesz musiał za nie płacić. Te włazy kanalizacyjne są wszędzie. Większość ludzi ich nie znajdzie. Ale jeśli ci się uda, będziesz pod wrażeniem. A potem zaczniesz się za nimi rozglądać. To nasza promocja dla nabywców nowych kopii" - wyjaśnia Tim Willits.

"Jak już wspomnieliśmy, większość osób nigdy ich nawet nie zobaczy. Część z nich może kupić RAGE'a, pobrać te bonusowe lokacje i wciąż w nie nie wdepnie . Po prostu tam nie trafią. Myślę, że to w porządku i jest fajne. To wykracza poza główny wątek. Nie szkodzimy niczemu. Wiem jednak, że niektórzy klienci mogą być trochę drażliwi w tym temacie" - dodaje Willits.

Willits poruszył także kwestię przyszłych dodatków DLC. Te mogą się pojawić, ale twórcy RAGE'a chcą najpierw zobaczyć, co gracze lubią. "Jeśli chodzi o DLC - mamy projektantów i artystów, którzy właściwie skończyli już swoją robotę. Naprawią błędy, jeśli testerzy je znajdą. Tworzą parę nowych rzeczy, ale chcemy zobaczyć, co ludzie lubią. Jeśli będą chcieć więcej gadżetów, może dodamy kilka. Jeśli uważają, że sekwencje z wyścigami są fajne, może dodamy ich więcej. Zanim określimy plany związane z dodatkami, chcemy zobaczyć, co polubią fani" - tłumaczy dyrektor kreatywny id Software.

Przeczytaj także zapowiedź kolejnej odsłony serii Rage

Dowiedz się więcej na temat: bonusy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje