Dodatki do Skyrim będą bardziej konkretne
The Elder Scrolls V: Skyrim ma mieć wiele ciekawych dodatków. Jednak będą one dużo większe niż te z innych gier studia Bethesda.
Zacznijmy jednak od przeszłości. Główny producent Skyrim, czyli Todd Howard twierdzi, że w przypadki Fallout 3 studio popełniło duży błąd. Po zakończeniu głównego wątku nie można było grać dalej. Umożliwił to dopiero dodatek.
"To był błąd, tak przyznaję. Byliśmy co do tego przekonani, tym bardziej że później usłyszeliśmy sporo głosów, że Fallout 3 nie spełnił oczekiwań fanów" - przyznaje Todd Howard.
"W związku z tym nie zrobimy tego po raz kolejny. Po zakończeniu głównego wątku będzie można grać dalej" - tak wypowiada się na temat tego, co czeka graczy w nadchodzącym Skyrim.
W przypadku takiej gry istotne jest również to, co będzie się działo z dodatkami.
"Chcielibyśmy zrobić DLC, nie mamy jednak w tej chwili żadnych konkretnych planów, ale w przeszłości wychodziły nam one całkiem nieźle i lubimy je robić" - podkreśla producent.
"Teraz jednak mogę powiedzieć, że chcielibyśmy zrobić ich mniej, ale żeby były większe, bardziej konkretne. W przypadku Fallouta 3 DLC były bardzo chaotyczne. Zrobiliśmy ich sporo. W związku z tym w Skyrim chcemy żeby były zbliżone do samodzielnych dodatków" - twierdzi Todd Howard i dodaje również, że pięć lat po pojawieniu się The Elder Scrolls IV: Oblivion, nadal ludzie kupują dodatki do tej gry jak na przykład słynną zbroję dla konia.
Producent nie wyklucza też, że mody które będą tworzone na PC, ukażą się również w wersji konsolowej gry. Nie wiadomo jednak jak dokładnie taki system miałby działać. W przypadku Oblivion, mody były bardzo ważne, ponieważ pomogły znacznie poprawić grę.
"Jest to pewien problem, który do wydania gry zostanie rozwiązany" - podkreśla Todd Howard.
"Jednocześnie jest to coś co z pewnością będziemy kontynuować, ponieważ sądzimy że jest to jedna z bardzo ważnych części gry i czego większość naszej publiczności nie widzi" - mówi na koniec.
The Elder Scrolls V: Skyrim to kolejna część znane serii gier cRPG od studia Bethesda Softworks. Wydarzenia w najnowszej odsłonie znowu będą się działy na kontynencie Tamriel, ale cała akcja ma się z kolei obracać wokół powrotu starej rasy smoków. Premiera gry już w listopadzie tego roku na PC, PS3 i Xboksa 360.