Diablo III: Poziomy mistrzowskie sposobem na nudę?

Wielu graczy narzeka, że po zdobyciu 60., maksymalnego poziomu doświadczenia w Diablo III, nie czekają już na nich żadne wyzwania.

By sprostać temu problemowi w najnowszym patchu 1.0.4 Blizzard wprowadzi całkiem nowy system poziomów mistrzowskich.

Poziomy mistrzowskie pozwolą rozwijać postać po zdobyciu 60. levelu. W Diablo III będzie ich w sumie sto - każdy kolejny osiągany będzie za pomocą doświadczenia otrzymywanego za zabijanie potworów.

Zdobywając następny poziom mistrzowski, postać gracza dostanie bonusy do podstawowych statystyk (siły, zręczności, inteligencji i witalności) oraz stałą premię do znajdowania przedmiotów magicznych i złota w wysokości 3%.

Reklama

Ponadto co 10 poziomów mistrzowskich portret kierowanej przez nas postaci otrzyma nową ramkę, która będzie oznaczać stopień zaawansowania w nowym systemie. Dodatkowo postacie z męstwem nefalemów dostaną 15% premię do zdobywanego doświadczenia.

Twórcy obiecują, że wskoczenie na pierwszy poziom mistrzowski powinno zająć tyle samo czasu, co przejście z poziomu 59. na 60. W sumie na zdobyciu wszystkich stu poziomów mistrzowskich powinniśmy spędzić tyle samo czasu, co dobicie do 99. levelu w Diablo II.

Miała być rewolucją, okazała się finansową klapą

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy