Diablo III: Imponująca ścieżka dźwiękowa
Muzyka to niezwykle ważny element serii Diablo. Przedstawiciele Blizzarda ujawnili kilka szczegółów związanych z tym aspektem nadchodzącej "trójki", informując, że pojawi się w niej ponad 15 tysięcy udźwiękowionych linii dialogowych.
Jak poinformowali przedstawiciele Blizzarda, na potrzeby Diablo III udźwiękowiono od 13 tysięcy do 16 tysięcy linii dialogowych, z czego 12 tysięcy przypada na grywalne postacie (po 1200 na każdą klasę i płeć).
Własnych głosów (a raczej odgłosów) doczeka się szesnaście rodzajów potworów, jakie pojawią się w grze. Dla porównania - StarCraft II i World of WarCraft posiadają "tylko" 3 tysiące udźwiękowionych linii dialogowych.
Sporo uwagi Blizzard przykłada też do odgłosów w czasie walki. By nie brzmiały one monotonnie, podzielono je na trzy odrębne fazy - początkową, główną i końcową. Każda z nich poddawana będzie losowym efektom (długość, głośność i ton), dzięki czemu ciągle będziemy słyszeć inną kombinację.
Według Blizzarda, najprawdopodobniej po raz pierwszy w historii serii w grze pojawi się muzyka orkiestrowa. Z kolei w pierwszym akcie jej twórcy oddadzą hołd kompozytorowi soundtracku do pierwszej i drugiej części cyklu, który w 2007 roku opuścił szeregi "Zamieci" - Mattowi Uelmenowi.