Deus Ex: HR - Gra uchwyciła duszę oryginału?
Na kilka miesięcy przed premierą Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości twórca serii, Warren Spector (który nie pracował nad najnowszą częścią) zapewniał, że z tego co wie, gra będzie dobra.
Czy jednak w końcu produkcja spełniła oczekiwania projektanta? Tak - Spector twierdzi, że "uchwyciła duszę oryginału".
W wywiadzie udzielonym serwisowi GameIndustry Warren Spector wyjawił swoje odczucia względem Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości.
"Naprawdę gra uchwyciła duszę Deus Exa... ma wiele szarości znanej z oryginalnej produkcji, gdzie nic nie jest dobre lub złe - bardzo to lubię. Mam wrażenie, że podejmowałem decyzje, które zdradzały więcej o mnie niż o moim bohaterze, którego pokochałem" - mówi Warren Spector.
"Grając, krzyczałem przed telewizorem. Koniec końców pokochałem tę grę, ale krzyczałem ciągle, ponieważ były dwie, trzy lub cztery rzeczy, na które reagowałem: 'Nieee, dlaczego tak to zrobiliście? Nieee!'. I nie chodzi o to, że były złe, tylko po prostu różniły się od tego, czego oczekiwałem" - dodaje Spector.