Deathmatch w domowych warunkach

W tym tygodniu do sprzedaży trafił Battle Tag, jeden z najbardziej oryginalnych pomysłów francuskiego Ubisoftu, który to koncern, co warto zresztą podkreślić, od eksperymentów nie stroni.

Czym jest Battle Tag? To rozgrywana na żywo gra, z użyciem plastikowych, laserowych pistoletów. (Prawie) na PC. Battle Tag daje graczom zestaw pistoletów i pakiet "znajdziek", które można umieścić w lokacji, w jakiej rozgrywa się gra. Dołączana do tego aplikacja na PC pozwala skonfigurować takie rzeczy, jak m.in. zapas amunicji, czy bonusy, jakie wspomniane "znajdźki" dają.

To eksperyment, więc gra trafiła testowo tylko do wybranych sklepów w Teksasie i w Kanadzie (tam pojawi się w przyszłym tygodniu) - ale jak zdradza przedstawiciel polskiego Ubisoftu, jeśli okaże się, że wyniki sprzedaży są satysfakcjonujące, całkiem możliwe, że Battle Tag trafi też do Europy, a co za tym idzie, również do Polski. Cena zestawu to 130 dolarów (około 375 złotych). Jeszcze dwa miesiące temu grę promowano tak:

Reklama

Pierwszy spot reklamowy Battle Tag:

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy