Dead Space 2 tylko dla ludzi o mocnych nerwach
Chociaż twórcy Dead Space 2 zapowiadają, że w sequelu tego kosmicznego horroru, będzie więcej akcji, niż w oryginale, nie zapominają o tym, by postraszyć graczy.
Jak twierdzi w wywiadzie dla stacji G4 Rich Briggs, jeden z producentów ze studia Visceral, Dead Space 2 będzie tak straszny, że "zmoczymy spodenki". Pod tym względem gra nie będzie się różnić od pierwszej części:
"[W oryginale] udało się nam stworzyć scenariusz, który przez 100% czasu gry sprawiał, że miałeś ściśnięte pięści z przerażenia. [...] Ludzie mówili nam, że nie czytali audio-logów umieszczonych w grze, bo bali się, że coś na nich wyskoczy z ciemnego zakamarka" - mówi Biggs.
"Steve Poputis [główny projektant Dead Space 2] chce tak skonstruować przebieg akcji w sequelu, żeby ludzie nie tracili ciągłości fabuły, ale jednocześnie, żeby gra była tak straszna, by sprawiała, że zmoczycie spodenki. Tym razem to będzie bardziej, jak rollerocoaster, epickie momenty przedzielone fragmentami, w których będzie trochę spokojniej" - kończy.
Dead Space 2 ukaże się w pierwszym kwartale 2011 na X360, PS3 i PC.