Dead Space 2 sprzedaje się lepiej od pierwowzoru

Electronic Arts prawdopodobnie dołączy do swojej biblioteczki udanych marek kolejny brand. Dead Space rośnie w siłę!

Pierwsza część Dead Space sprzedała się w nakładzie ponad 2,5-milionowym. Jak na grę należącą do zupełnie nowej marki, był to bardzo dobry wynik. Kontynuacja, która ma o wiele łatwiej, bo teraz Dead Space to już całkiem mocny brand, powinna sprzedać się wyraźnie lepiej. Takiego zdania jest m.in. analityk Arvind Bhatia z agencji Sterne Agee.

Dead Space 2 ukazał się w minionym tygodniu. Jeszcze nie znamy oficjalnych statystyk sprzedaży, lecz Bhatia już teraz przewiduje, iż gra sprzeda się zdecydowanie lepiej niż pierwowzór.

Prawdę mówiąc, bylibyśmy zaskoczeni, gdyby było inaczej. Po pierwsze Dead Space to już rozpoznawalna marka, a po drugie - Dead Space 2 to naprawdę udana gra. Jej średnia ocen w portalu GameRankings.com wynosi obecnie prawie 90%. Naszą recenzję przeczytacie już wkrótce.

Reklama

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama