Dead Island Riptide: Pierwsze konkrety

O Dead Island Riptide nie wiedzieliśmy do tej pory niczego poza tym, że powstaje. Ostatnio firma Deep Silver ujawniła pierwsze szczegóły o nowej produkcji Techlandu.

Dead Island Riptide nie będzie pełnoprawną kontynuacją wydanego w ubiegłym roku oryginału. Przedstawiciele Deep Silver określają grę jako spin-off. Bliżej jej duchowo do Assassin's Creed: Brotherhood i Halo 3: ODST niż sequela pełną gębą.

Rozgrywka nie będzie zbytnio różnić się od tej z pierwszego Dead Island - w grze liczyć się będzie przede wszystkim walka na bliski dystans.

Pojawi się nowy system pogodowy wpływający na warunki atmosferyczne - gdy opady deszczu będą zbyt wysokie, woda zaleje dane tereny, podtapiając żywe trupy.

Reklama

Akcja Dead Island Riptide osadzona ma być na terenie tego samego archipelagu, ale na innej wyspie niż oryginał. Będzie też możliwość importowania swoich postaci z pierwowzoru. Niestety gry szybko nie ujrzymy - ukaże się ona dopiero w 2013 roku.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy