Cyberpunk: Gra będzie łatwiejsza od Wiedźmina?

W ciekawym wywiadzie, jakiego Adam Badowski i Marcin Iwiński z CD Projekt RED udzielili serwisowi Gamasutra możemy znaleźć kilka nowych informacji, rozjaśniających obraz tego, co z grą Cyberpunk chcą RED-zi zrobić.

Na razie, jak tłumaczą, wyciągają wnioski z niedociągnięć Wiedźmina - m.in. z kiepskiego sposobu wprowadzania graczy w świat gry.

"Przy okazji Wiedźmina nauczyliśmy się, że możemy przyciągnąć więcej graczy do naszej gry, jeśli tylko damy im łatwiejszy sposób na wejście w fabułę" - mówi Badowski, szef studia pracującego nad grą Cyberpunk.

"Weźmy przykład pierwszego Wiedźmina. Rzucaliśmy gracza w sam środek opowieści i wydawało się nam, że oni będą wiedzieli, co dzieje się dookoła nich. Ale potem okazało się, że dostaliśmy wiele sygnałów, w których ludzie skarżyli się, że nie rozumieją relacji pomiędzy (poszczególnymi postaciami)" - kontynuuje Iwiniński.

Reklama

"W kolejnych grach musimy dać graczom szerszy kontekst, zadbać o to, by lepiej wprowadzić postacie i mechanizmy rozgrywki" - dodaje Iwiński.

"Ważne jednak, by nasi fani dobrze nas zrozumieli. To wcale nie oznacza, że zamierzamy uprościć nasze gry, zupełnie nie o to chodzi" - podkreśla Iwiński.

Gra dostępna tylko dla zamożnych

CDA
Dowiedz się więcej na temat: CD Projekt RED
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy