Crysis 2: Oceny powyżej 90%, James Cameron chwali

Twórcy Crysisa 2 są przekonani, że ich nowe dzieło zbierze bardzo wysokie oceny - minimum 90%.

A wierzą w to m.in. dlatego, że, jak chwali się w jednym z wywiadów szef studia Crytek, pod wrażeniem "trójwymiaru" w grze jego ekipy jest sam twórca Avatara, James Cameron. Który ponoć ma oczy "wytrenowane do 3D".

Nathan Camarillo, producent ze studia Crytek, wypowiedział się w rozmowie z serwisem CVG na temat przyszłych ocen prowadzonej przez niego gry Crysis 2.

"Wypuścimy na rynek najlepszą grę, jaką jesteśmy w stanie stworzyć, więc myślę, że mogę spokojnie powiedzieć, że dostanie oceny powyżej 90%. Żeby wpłynąć na rynek, musisz stworzyć grę, która dostanie 90% lub więcej. Poprzeczka ustawiona jest bardzo wysoko, zarówno twórcy, jak i wydawcy robią wszystko, by tworzyć gry o najwyższej jakości. Jeśli chcesz, by to co robisz, zwróciło uwagę klientów, niezależnie od tego, w jakim gatunku działasz, musisz stworzyć produkt o najwyższej możliwej jakości, wszystkie inne pozostanie niezauważone" - Nathan Camarillo nie ma wątpliwości.

Reklama

Tak mocna wiara w Crysia 2 nie bierze się jednak wyłącznie z własnych odczuć twórców - by potwierdzić wysoką jakość gry studio Crytek skorzystało z pomocy zewnętrznego konsultanta. I to nie byle jakiego - grę widział sam James Cameron, reżyser Avatara, filmu który wyznacza standard w wykorzystaniu technologii 3D w kinematografii.

Jak w wywiadzie dla magazynu Edge zdradził Cevat Yerli, szef studia Crytek, twórca kinowego hitu z 2009 roku jest pod wielkim wrażeniem tego, czego dokonali developerzy w Crysisie 2: "Crysis 2 będzie tym samym dla 3D w grach, czym był Avatar dla kina. James Cameron widział Crysisa 2 i naprawdę spodobało mu się to, co zobaczył. A jego oczy są przecież wytrenowane do widzenia 3D lepiej niż innych. Upewnia mnie to, że stworzyliśmy wrażenie trójwymiaru wysokiej jakości na wszystkich platformach, na które trafi gra".

W rozmowie z magazynem Edge Yerli zdradził również - to ciekawostka dla fanów studia Crytek - że Crysis 2 nie jest pierwszym projektem studia opracowywanym w technologii 3D. Od dwóch i pół roku jedna z ekip Cryteka pracuje ponoć nad projektem stworzonym całkowicie w tej technologii (najprawdopodobniej chodzi o jeden z symulatorów dla wojska, które Crytek tworzy poza grami).

"Wiele z doświadczeń zdobytych w czasie prac nad tamtym projektem wykorzystaliśmy w produkcji 3D w Crysisie 2. Dlatego - w mojej opinii - zrobiliśmy z niego benchmark dla technologii 3D" - powiedział Edge Yerli.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy