Codemasters ujawnia nazwę nowego silnika

Firma Codemasters ujawniła w końcu nazwę silnika zastosowanego w produkowanych obecnie grach.

Jest to zmodyfikowana wersja enginu NEON, który został wykorzystany w Colin McRae: DiRT i nosi nazwę EGO. Dzięki opracowanemu systemowi fizycznemu, silnik ten pozwoli na renderowanie w czasie rzeczywistym realistycznie wyglądających uszkodzeń, jak i również olbrzymich połaci terenu.

EGO powstawał w wyspecjalizowanej jednostce Codemasters Central Technology przez ostatnie trzy lata, a praca nad nim pochłonęła 40,5 miliona funtów brytyjskich. W najbliższej przyszłości jego działanie będziemy mogli podziwiać w takich grach, jak Race Driver: Grid i Operation Flashpoint 2: Dragon Rising.

Reklama

Oba tytuły na sklepowych półkach powinny pojawić się w przyszłym roku. Platformami docelowymi są komputery osobiste oraz konsole, Xbox 360 i PlayStation 3.

Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy