Co nowego w King Arthur II?

Jeżeli po niedawnej zapowiedzi gry byłeś ciekaw, co tym razem szykują panowie z Neocore Games, to dzisiaj trochę twoją ciekawość zaspokoimy...

Autorzy ujawnili szereg informacji, rozmawiając z redaktorami serwisu HookedGamers. Przede wszystkim zdradzili, iż mapa w King Arthur II zostanie podzielona na dużą liczbę niewielkich obszarów, z których każdy będzie zawierał pole bitwy o unikalnej charakterystyce oraz charakterystycznych dla siebie warunkach. Tak więc tym razem wszystkie walki będą toczone na planszach, które będą się od siebie zdecydowanie różniły. Jeśli grałeś w jedynkę, pewnie pamiętasz, że monotonia była jedną z jej głównych wad.

Kolejna zmiana, która zostanie wprowadzona w King Arthur II, dotyczy miejsc dających specjalne bonusy dla jednostek. W jedynce dawały ci one przywileje tylko wtedy, gdy były kontrolowane przez twoje wojska, a teraz będą one przypisywane na stałe. Ponadto rozmieszczenie takich lokacji ma być znacznie rozsądniejsze. Jak to wyjdzie w praniu, zobaczymy.

Reklama

Same bitwy będą jeszcze ciekawsze dzięki wprowadzeniu do gry jednostek powietrznych dla wszystkich stron konfliktu. Pojawią się między innymi smoki i gargulce. Oczywiście będą one miały swoje zalety (szybkość, możliwość łatwego pokonywania przeszkód terenowych etc.) oraz wady, które trzeba będzie odpowiednio wykorzystać.

Poza tym, tak jak już wcześniej zapowiadano, King Arthur II będzie mroczniejszy od części pierwszej. Będzie od niej także obszerniejszy, a bitwy, jakie w nim stoczymy, będą na znacznie większą skalę.

Premiera King Arthur II powinna się odbyć jeszcze w tym roku. Gra ukaże się tylko w wersji na pecety. Jeśli zainteresowała cię jej tematyka, powinieneś zobaczyć jej debiutancki zwiastun:

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy