Co łączy C&C: Generals 2 z serią Mass Effect?
Zaskoczeniem ostatniego VGA była zapowiedź Command & Conquer: Generals 2, która powstaje w nowo utworzonym studiu działającym pod egidą BioWare, specjalistów od RPG-ów.
W jednym z wywiadów założyciele studia wyjawili, że choć to będzie RTS, będzie posiadał specjalny, jakościowy "sznyt" od twórców Mass Effecta i Dragon Age'a.
Greg Zeschuk i Ray Muzyka udzielili ostatnio wywiadu serwisowi Kotaku. Choć fabuła w Command & Conquer nie jest wysokich lotów, w Generals 2 BioWare zamierza opowiedzieć "wciągającą" historię.
"Chcemy dodać do tej gry jakość BioWare. Chcemy dodać do RTS-a wciągającą historię. Widzimy interesującą szansę dodania lepszej fabuły do tej serii. Postrzegamy to jako okazję wprowadzenia innowacji i dostarczenia ludziom większej ilości zabawy" - mówi Muzyka.
Muzyka dodał, że fabuła będzie dodana w sposób odpowiedni dla gatunku RTS-ów, dzięki czemu Command & Conquer: Generals 2 będzie wciągające i interesujące.
"Co za ironia - oryginalny C&C jest pierwszą grą, w którą graliśmy w piwnicy, podczas gdy powinniśmy pracować w BioWare" - mówi Zeschuk.
Według Muzyki, system walki w Baldur's Gate inspirowany był właśnie strategiami czasu rzeczywistego. Czy jednak to wystarczy, żeby zrobić dobrego RTS-a?