City Interactive zatrudnia byłego marketingowca z EA
City Interactive nadal się rozwija. Po otworzeniu kilku nowych studiów i obietnicy wejścia na rynek gier mobilnych, rodzima firma postanowiła zatrudnić specjalistę od marketingu światowej klasy - człowieka, który wcześniej odpowiedzialny był za PR w EA!
Jak donosi magazyn Puls Biznesu, City Interactive zatrudniło Jonathana Goddarda, marketingowca, który do tej pory zajmował się międzynarodowym PR-em w Electronic Arts.
Goddard od teraz odpowiedzialny będzie za reklamę gier polskiej spółki. Choć, jak sam mówi, do tej pory nie miał do czynienia z grami rodem z Polski, to "po kilku latach pracy w EA jest otwarty na nowe wyzwania".
"City Interactive bardzo szybko się rozwija. Jestem szczęśliwy, że wezmę udział w tym procesie. To dla mnie świetna okazja, by wesprzeć firmę w tak ważnym dla niej okresie, który będzie obfitował w znakomite gry" - mówi Goddard.
"Przyjście Jonathana jest częścią naszej zdecydowanej, globalnej strategii, mającej na celu wzmocnienie marki firmy na światowym rynku. Jonathan wesprze nas już na targach E3, gdzie zamierzamy pokazać dwie z naszych nadchodzących gier" - dodaje Marek Tymiński, prezes City Interactive.