City Interactive zatrudnia byłego marketingowca z EA

City Interactive nadal się rozwija. Po otworzeniu kilku nowych studiów i obietnicy wejścia na rynek gier mobilnych, rodzima firma postanowiła zatrudnić specjalistę od marketingu światowej klasy - człowieka, który wcześniej odpowiedzialny był za PR w EA!

Jak donosi magazyn Puls Biznesu, City Interactive zatrudniło Jonathana Goddarda, marketingowca, który do tej pory zajmował się międzynarodowym PR-em w Electronic Arts.

Goddard od teraz odpowiedzialny będzie za reklamę gier polskiej spółki. Choć, jak sam mówi, do tej pory nie miał do czynienia z grami rodem z Polski, to "po kilku latach pracy w EA jest otwarty na nowe wyzwania".

"City Interactive bardzo szybko się rozwija. Jestem szczęśliwy, że wezmę udział w tym procesie. To dla mnie świetna okazja, by wesprzeć firmę w tak ważnym dla niej okresie, który będzie obfitował w znakomite gry" - mówi Goddard.

Reklama

"Przyjście Jonathana jest częścią naszej zdecydowanej, globalnej strategii, mającej na celu wzmocnienie marki firmy na światowym rynku. Jonathan wesprze nas już na targach E3, gdzie zamierzamy pokazać dwie z naszych nadchodzących gier" - dodaje Marek Tymiński, prezes City Interactive.

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy