CDP.pl rozpoczyna współpracę z Ubisoft

CDP.pl oraz Ubisoft Polska podpisały umowę o współpracy. Dzięki niej katalog gier dostępnych na cyfrowej platformie CDP.pl rozszerzy się o popularne gry z portfolio francuskiego wydawcy.

Już teraz użytkownicy CDP.pl mogą kupić na niej "Assasins Creed III", który jest dostępny w bardzo ciekawej promocji.

"Współpraca z firmą Ubisoft Polska była jednym ze strategicznych celów dla platformy CDP.pl. Bardzo się cieszymy, że tak szybko udało się go zrealizować" - powiedział Michał Gembicki, członek zarządu spółki CDP.pl (dawniej CD Projekt). Podkreślił, że po raz pierwszy w historii Spółka będzie cyfrowym dystrybutorem produktów firmy, z którą nie współpracuje przy dystrybucji fizycznej. To sukces strategii, której efektem było wejście w październiku tego roku w obszar dystrybucji cyfrowej.

Reklama

"Wierzymy, że dzięki współpracy z firmą o takiej renomie jak CDP.pl, nasze tytuły dotrą do jeszcze większej ilości klientów" - powiedział Adam Zdrzałek, dyrektor generalny Ubisoft Polska.

Ubisoft to producent, wydawca i dystrybutor produktów rozrywki interaktywnej. Firma posiada biura w 26 krajach i sprzedaje swoje produkty w ponad 55 państwach na całym świecie. W roku finansowym 2011-12 Ubisoft wygenerował sprzedaż na poziomie 1061 mln Euro.

Pierwszą grą Ubisoftu, która pojawiła się w katalogu CDP.pl jest "Assassin's Creed III". Gracze wcielają się w niej w skórę asasyna Connora, który swych zabójczych umiejętności używa jako oręża w amerykańskiej Wojnie o Niepodległość.

Gra jest dostępna od czwartku 22 listopada na cyfrowej platformie cdp.pl w cenie 129,99 zł. Dla swoich klientów cdp.pl przygotowało specjalna niespodziankę - wszyscy, którzy kupią Assassin's Creeed III 22 i 23 listopada 2012 roku, będą mogli wybrać jedną z ponad 40 wyselekcjonowanych gier jako gratis.

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy