CDP.pl - początek rewolucji na polskim rynku gier

CDP.pl to nowa nazwa spółki zajmującej się dystrybucją gier i filmów, będącej własnością notowanego na warszawskiej giełdzie CD Projekt RED.

Spółka zapowiada na październik początek cyfrowej rewolucji i zmianę wizerunku skrzydła dystrybucyjnego działającego na polskim rynku.

Zmiana nazwy spółki zależnej z "CD Projekt" na "CDP.pl" jest jednym z elementów przyjętej strategii. Spółka planuje unowocześnienie modelu biznesowego, którego długofalowym celem jest dalsze umocnienie pozycji rynkowej i uzyskanie kolejnych przewag konkurencyjnych. Na październikowej konferencji spółka ujawni pierwsze szczegóły i zaprezentuje pilotażową wersję serwisu CDP.pl.

"Grupa CD Projekt RED jest dziś najbardziej znana jako producent bestsellerowych gier RPG o Wiedźminie i jako właściciel globalnej platformy cyfrowej dystrybucji gier GOG.com. Przyszedł czas na unowocześnienie działalności, z której historycznie wyrośliśmy i od której osiemnaście lat temu zaczynaliśmy nasz biznes. Zmiana nazwy na CDP.pl symbolicznie rozpoczyna nową erę dystrybucji gier w Polsce" - mówi Adam Kiciński, Prezes CD Projekt RED.

Reklama

Działalność Grupy CD Projekt RED w zakresie dystrybucji gier i filmów na terenie Polski w pierwszym półroczu bieżącego roku odnotowała przychody na poziomie 33 mln zł, odpowiadając za 46,2 proc. sprzedaży całej grupy kapitałowej. Na początku roku CDP.pl (jako CD Projekt) wprowadziło do oferty produkty amerykańskiej firmy Wizard of The Coast (część grupy Hasbro), a od kwietnia jest dystrybutorem filmów Discovery Chanel. Najważniejszymi wydarzeniami minionego półrocza była premiera światowego hitu "Diablo III" oraz polska premiera Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2. Najważniejsze tytuły drugiego półrocza w ofercie CDP.pl to między innymi Guild Wars 2 (premiera miała miejsce 28 sierpnia) oraz World of Warcraft: Mists of Pandaria (premiera 25 września).

(Informacja prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama