Capcom: Znamy powdów opóźnień gier w wersji PC

W większości przypadków gry Capcomu ukazują się na PC później niż na konsolach - tak było w przypadku piątego Resident Evil, tak będzie z najnowszą odsłoną cyklu, a także ze Street Fighter X Tekken.

Dlaczego? Przedstawiciele firmy wyjaśnili to na jej oficjalnym forum. Christian Svensson, wiceprezes amerykańskiego oddziału Capcomu, na oficjalnym forum firmy został zapytany o powody poślizgu PC-towych wydań jej gier.

"Zazwyczaj prace nad wersją PC zaczynają się, kiedy produkcja edycji konsolowych jest zakończona lub bliska ukończenia. Dopóki nie zaprzestaniemy wypuszczania konsolowych wersji przed skończeniem prac nad wydaniem PC (czego nie możemy zrobić z powodów biznesowych), dotąd wciąż będą drobne poślizgi" - pisze Christian Svensson.

"Staramy się, by były one jak najkrótsze, a czasami obie edycje wydajemy w tym samym czasie (Dark Void, Bionic Commando, BCR, MotoGP, Dead Rising 2, Dead Rising 2: OTR)" - dodaje wiceprezes amerykańskiego oddziału Capcom.

Reklama
CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy