Call of Duty Online: "Chiński" CoD zapowiedziany
Już jakiś czas temu Activision obiecywało, że powstanie specjalna wersja Call of Duty stworzona z myślą o rynku azjatyckim.
Dzisiaj nareszcie oficjalnie zapowiedziano grę, która znana będzie jako Call of Duty Online.
Partnerem dla Activision będzie w tym projekcie firma Tencent, gigant chińskiego rynku internetowego, który poza serwisami społecznościowymi buduje również pozycję w sektorze gier - ma m.in. zarządzać powstającą w Cryteku produkcją Warface, a niedawno kupił udziały w Epic Games.
Call of Duty Online będzie darmowe, a zarabiać ma na mikrotransakcjach, zaś tryby rozgrywki oparte będą na wariantach zabawy z poprzednich odsłon cyklu. Na razie gra ukaże się wyłącznie w Chinach (w bliżej nieokreślonym terminie), potem będzie testowana na innych rynkach azjatyckich, niewykluczone, że prędzej czy później trafi też na Zachód.
A poniżej znajdziecie pierwszy trailer: