Call of Duty: Black Ops lepsze od filmów i muzyki

Jak donosi serwis MCV, Call of Duty: Black Ops na rynku brytyjskim w 2010 sprzedało się w największej liczbie egzemplarzy w porównaniu z wszystkimi produktami rozrywkowymi.

Shooter Activision pokonał nawet największy hit DVD/Blu-ray ubiegłego roku, czyli Avatara. Według danych zgromadzonych przez ERA, Call of Duty: Black Ops trafił do 3 266 298 klientów. Płyty z Avatarem (zarówno DVD, jak i BluRay) znalazły 3 001 769 nabywców. Co ciekawe, trzecie miejsce na podium zajęła FIFA 11, która rozeszła się w liczbie 2 390 231 egzemplarzy.

W pierwszej czterdziestce najlepiej sprzedających się produkcji znalazło się miejsce w sumie dla 9 gier, 18 filmów i 13 albumów muzycznych. Wśród wyróżnionych tytułów dla graczy pojawiły się jeszcze:

Reklama

- Just Dance (9. miejsce, 1 305 338 egz.)

- Red Dead Redemption (16. miejsce, 1 135 599 egz.)

- Wii Fit Plus (21. miejsce, 920 811 egz.)

- Just Dance 2 (22. miejsce, 903 866 egz.)

- Assassin's Creed: Brotherhood (24. miejsce, 880 755 egz.)

- Wii Sports Resort (28. miejsce, 818 554 egz.)

- Halo: Reach (34. miejsce, 781 331 egz.)

Czy ktoś lubi Activision, czy nie - firmie należą się gratulacje. Niezależnie od wtórności Black Ops, wojenny FPS potwierdził dominację gier wideo na rynku rozrywkowym.

Na filmiku poniżej zobaczycie Call of Duty: Black Ops w wydaniu multiplayer:

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy