Call of Duty: Black Ops - kolejny rekord nowego CoD-a

Call of Duty: Black Ops to jedna z najlepiej sprzedających się gier na świecie. Activision Blizzard poinformował, że produkcja studia Treyarch pobiła kolejny rekord - w ciągu pięciu dni od premiery gra wygenerowała ponad 600 milionów dolarów przychodów.

Przedstawiciele Activision Blizzard z dumą pochwalili się, że w ciągu pierwszych pięciu dni obecności na rynku Call of Duty: Black Ops zdołało zarobić 650 milionów dolarów. Oznacza to, że sprzedaż gry wygenerowała o 100 milionów dolarów więcej niż w przypadku Modern Warfare 2 w analogicznym okresie (produkcja studia Infinity Ward osiągnęła wynik na poziomie 550 milionów dolarów).

Dowiedzieliśmy się również, że w ciągu pierwszego dnia od premiery na zabawie w sieci w Call of Duty: Black Ops spędzono 5,9 miliona godzin, podczas gdy w tym samym czasie w multi grało 2,6 milionów użytkowników usługi Xbox Live.

Reklama

"Dzięki rekordowemu wynikowi na Xbox Live, miejscu w którym spotyka się największa na świecie społeczność Call of Duty, Call of Duty: Black Ops odcisnęło swój ślad, jako największa gra w historii" - mówi Don Mattrick, szef sekcji zajmującej się marką Xbox. "Gratulujemy naszym partnerom z Activision i Treyarch oray jesteśmy dumni mogąc oferować najlepsze doświadczenie z Call of Duty 25 milionom użytkowników Xbox Live wydając wszystkie dodatkowe pakiety map do gier z serii najpierw na Xboksie 360" - dodaje.

Produkcja Treyarchu bije rekordy nie tylko na X360 - gra była największą premierą w historii PlayStation 3 w sklepach Amazon i GameStop. "Call of Duty: Black Ops odniosło niesamowity sukces na PlayStation 3. Ostatnie wysiłki studia Treyarch wywołują w te święta niespotykany wcześniej ruch w usłudze PlayStation Network, dzięki wysokiej jakości trybowi sieciowemu" - komentuje Jack Tretton, prezes amerykańskiego oddziału Sony.

Zadowolony z osiągniętych wyników jest także Bobby Kotick, prezes Activision Blizzard. "Call of Duty stało się pierwszą w historii rozrywki marką, która przez dwa lata z rzędu ustanowiła rekord w pięć dni od premiery" - mówi Kotick. "Sukces gry pokazuje, że interaktywna rozrywka dociera do mas - miliony klientów decyduje się grać w Call of Duty: Black Ops na niespotykanym wcześniej poziomie zamiast bawić się przy innych formach rozrywki" - tłumaczy.

"Liczba osób grających po sieci i liczba godzin, które spędzili na rozgrywce, pokazuje, że granie przez sieć stało się mainstreamową formą rozrywki i z pewnością potwierdza to, że Activision Blizzard jest liderem w tym segmencie" - dodaje.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy