Call of Duty: Black Ops II - masa nowych informacji

Kolejny gigantyczny wyciek z Activision. W sieci pojawiła się spora dawka niepotwierdzonych informacji o Call of Duty: Black Ops II, wśród których znalazły się rewelacje zarówno o kampanii dla pojedynczego gracza, multiplayerze jak i trybie zombie. Prawdziwe?

Jeden z czytelników serwisu DualShockers dostarczył redakcji portalu sporej ilości informacji o Call of Duty: Black Ops II, które pochodzą rzekomo od anonimowego pracownika Activision pełniącego funkcję producenta. Uwaga - możliwe spoilery!

Kampania dla pojedynczego gracza

Zgodnie z oficjalnymi informacjami, fabuła ma kręcić się wokół panów Woodsa i Masona z pierwszego Black Opsa. Nie tylko nimi przyjdzie nam jednak pokierować - ponoć w trakcie rozgrywki wcielimy się także (uwaga, MEGA SPOILER!) w głównego "złego" gry, czyli Raula Menendeza.

Poniżej znajdziecie listę lokacji, jakie przyjdzie nam rzekomo zwiedzić w trakcie zabawy wraz z krótkim opisem zadań, jakie na nas czekają:

Reklama

- Afganistan - znany z trailera poziom, na którym widzieliśmy jazdę konną. Jest to misja przenosząca graczy w przeszłość (tzw. flashback), w której spotykamy się z chińskimi żołnierzami posiadającymi informacje o poszukiwanym Menendezie;

- Angola - brak informacji, ale najprawdopodobniej będzie to pierwsza misja w grze;

- Panama - misja przenosząca nas do 1989 roku, gdzie musimy porwać dyktatora Manuela Noriegę;

- Haiti - być może ostatnia misja lub zadanie typu Strike Force

- Pakistan - brak potwierdzonych (według informatora) szczegółów. Może być to jednak poziom osadzony w przyszłości i zawierający sekwencję jazdy samochodem, lotu helikopterem i rozmowy z Menendezem;

- Al Jinan - miasto pośrodku oceanu. Głównym zadaniem jest zdobycie informacji i przechwycenie broni zwanej Karmą. W misji tej przyjdzie nam skorzystać ze zdalnie sterowanego pająka. W czasie zabawy okaże się jednak, że Karma to nie broń, a dziewczyna. Przyjdzie nam w tym zadaniu podjąć wybór, który wpłynie na dalszą rozgrywkę - Karma zostanie porwana i aby nie dopuścić, by dostała się w ręce wrogów, gracz będzie musiał zdecydować czy ją zlikwidować za pomocą snajperki czy też ocalić;

- U.S.S. Barack Obama - poziom rozgrywany na lotniskowcu imienia aktualnego prezydenta USA. Na nim przesłuchiwany jest przechwycony przez graczy Menendez. Ten jednak ucieka... i tu właśnie przejmujemy kontrole nad złoczyńcą. W tym fragmencie będziemy mogli brać zakładników;

- Singapur - misja Strike Force, brak konkretnych informacji, ale poziom ten był pokazywany na E3;

- Jemen - misja Strike Force, brak konkretnych informacji;

- Jemen - zwykła misja, w której sterujemy Faridem, informatorem działającym pod przykrywką. Tutaj pojawi się kolejny wybór - Menendez porwie niejakiego Harpera i każe Faridowi go zastrzelić. Ten będzie mógł jednak skierować broń przeciwko złoczyńcy, który jednak zabierze gnata i zastrzeli bohatera. Wtedy gracz przejmie kontrolę nad Masonem. W innym przypadku Menendez zostanie złapany pod koniec misji;

- Nikaragua - misja flashbackowa;

- Myanmar - zadanie, w którym musimy wykraść rzadki element z wrogiej bazy;

- Los Angeles - poziom pokazywany na E3.

Multiplayer

W multi pojawi się kilka zmian. Do najważniejszych należy fakt, że liczba dostępny perków zależeć ma od posiadanego uzbrojenia. Jeśli nie będziemy nosić żadnych pukawek, wówczas skorzystamy z maksymalnie sześciu perków. Dodanie do ekwipunku broni głównej i drugiej kosztować ma gracza po jednym perku. A jeśli ich nie lubimy, możemy zastąpić je rozszerzeniami i modyfikacjami do dzierżonych gnatów.

W Call of Duty: Black Ops II pojawi się również opcja transmitowania na żywo rozgrywanych meczy, niewykluczone, że gra wspierać będzie także Kinecta. Obecne mają być też serwery dedykowane.

Poniżej znajdziecie z kolei listę broni, map, granatów, killstreaków i perków.

Główna broń:

- tarcza

- karabin szturmowy SCAR

- Vector K10 SMG

- nóż

- karabin snajperski AS-50

- MP7

- Storm PSR

- kusza

Broń dodatkowa:

- SMAW

- Five-Seven

- pistolet Beretta

- RPG

- Stinger Missile

Multiplayerowe mapy:

- Cargo/Dockside- singapurski port

- Aftermath- ruiny Los Angeles

- Hijacked - mapa umieszczona na jachcie i przeznaczona do walk na bliski dystans

- Slums - panamskie slumsy

- Drones - magazyn z dronami

- Power Plant - pakistańska elektrownia

- Nightclub - klub nocny z kampanii dla pojedynczego gracza

- Overflow - lokacja w Pakistanie, osadzona w dzielnicy biznesowej

- Carrier - lotniskowiec U.S.S. Barack Obama

- Turbine - dolina w Jemenie z wiatrakami

- Jemen - lokacja na podmiejskich terenach w Jemenie.

Granaty bojowe:

- Frag

- Claymore

- Combat Axe (tomahawk)

Granaty taktyczne:

- Błyskowy

- Dymny

- EMP

- Wstrząsowy

- Tazer Spike - elektryczne urządzenie rzucane na podłogę lub przyklejane na ścianę.

Killstreaki:

- UAV - standardowy dla serii Call of Duty perk;

- Care Package - standardowy dla serii Call of Duty perk;

- RC-XD - zdalnie sterowany samochodzik z materiałami wybuchowymi;

- Microwave Turret - urządzenie, które po umieszczeniu na ziemi więzi wroga w strumieniu energii. Jeśli przeciwnik znajduje się zbyt blisko, umiera;

- Death Machine - minigun

- Hellstorm Missile - perk podobny do Predator Missile z Modern Warfare 3 i pozwala zaatakować wrogów rakietami powietrze-ziemia. Jedyna różnica polega na tym, że tym razem ładunki można zdetonować własnoręcznie;

- Multiple Grenade Launcher - szybki ogień z granatnika;

- QR Drone - pozwala sterować quadratorem;

- Al Tank - podobny do drona szturmowego z Modern Warfare 3;

- Sentry Gun - wieżyczka obronna, którą można sterować zdalnie;

- Orbital VSAT - podobny do Advanced UAV z poprzedniego CoD-a, ale nie może zostać zestrzelony i wskazuje pozycje przeciwników na mini mapie;

- Single Seeker Drone - pojedynczy dron poszukujący przeciwnika i zabijający go;

- EMP;

- Helicopter Gunner - możliwość wykorzystania broni pokładowej z helikoptera, którą steruje się ręcznie;

- Lodestar - samolot, którym gracz może sterować i strzelać jego rakietami;

- Helicopter Escort - helikopter, który ochrania gracza i eliminuje jego wrogów;

- Attack Dogs - killstreak znany z poprzedniego Black Opsa;

- Drone Swarm - najpotężniejszy killstreak pozwalający skorzystać z chmary dronów atakujących wrogów.

Perki:

- Ghost - brak informacji

- Fast Hands - szybsze rzucanie granatami i przełączanie pomiędzy broniami;

- Dexterity - szybsze wspinanie się na przeszkody terenowe;

- Lightweight - brak informacji;

- Flak Jacket - perk znany z poprzedniego Black Opsa;

- Tactical Mask - uodparnia gracza na ataki granatami taktycznymi.

Tryb zombie

O trybie zombie informator zdradził niewiele. Pojawić ma się jednak bardzo ciekawa opcja - gracz będzie mógł stać się zombie i atakować innych użytkowników. Wśród dostępnych trybów ma rzekomo pojawić się wariant Meat. Z żywymi trupami powalczymy z kolei na mapach Diner i Farm, a jedną z ujawnionych broni jest Tesla Gun. Powrócić ma też Dany Trejo, aktor podkładający głos jednej z postaci w kampanii z zombiakami w pierwszym Black Ops.

Oczywiście nie są to oficjalne informacje, ale są na tyle szczegółowe, iż całkiem możliwe, że są prawdziwe. Pozostaje nam jednak czekać na oficjalny komentarz Activision w tej sprawie. A jeśli powyższe rewelacje okazałyby się prawdziwe, to czy podobają wam się zmiany i nowości, jakie pojawią się w Call of Duty: Black Ops II?

Przy okazji Call of Duty: Black Ops II - Activision udostępniło pierwszy trailer poświęcony trybowi multiplayer:

Gry nowej generacji pomogą przyrządzić pyszny obiad?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama