Call of Duty: Black Ops II - garść nowinek

Oficjalna zapowiedź Call of Duty: Black Ops II już za nami. Szef studia Treyarch zdążył już udzielić kilku wywiadów, w których zdradził parę nowych informacji o grze.

Dowiedzieliśmy się m.in. czegoś o wsparciu dla sceny e-sportowej i o tym, że produkcja nie będzie powiązana z Modern Warfare.

Mark Lamia, prezes studia Treyarch, w rozmowie z serwisem Ausgamers wyjaśnił, że choć Call of Duty: Black Ops II będzie dzieliło elementy wspólne dla całej serii - takie jak m.in. filmowość i przywiązanie do realizmu - to akcja gry osadzona zostanie w uniwersum stworzonym przez jego ekipę. Nie ma więc mowy o połączeniu z Modern Warfare.

Fabuła produkcji opowiadana będzie przez kilku narratorów, a jednym z nich będzie widziany na opublikowanym trailerze sierżant Frank Woods, bohater znany z pierwszej części Black Opsa, który obecnie przebywa w zakładzie dla emerytowanych agentów CIA. W trakcie rozgrywki ma często nawiązywać do wydarzeń z poprzedniej odsłony.

Reklama

Natomiast w rozmowie z community managerem Activision, Danem Amrichem, Lamia zdradził, iż najnowsze wcielenie trybu zombie ma być "największe i najbardziej ambitne do tej pory".

Treyarch zaprezentowało grafikę koncepcyjną promującą ten tryb. Nie ujawniono jednak większej ilości szczegółów. Wiemy za to, że na pewno gra zostanie zintegrowana z usługą Elite.

Z kolei w wywiadzie dla PC Gamera Lamia wyjawił, że Treyarch rozważa - tak jak w pierwszej części - implementację serwerów dedykowanych w wersji PC. Twórcy gry chcieliby bowiem, żeby gracze mieli swobodę dostosowania rozgrywki do własnych potrzeb, jednak obawiają się, że może to wpłynąć na zwiększenie liczby oszustów w multi. Developerzy nie wykluczają też pojawienia się wsparcia dla zabawy po LAN-ie, dodając, że przyglądają się możliwości przystosowania Call of Duty: Black Ops II do rozgrywek e-sportowych.

W rozmowie z serwisem VentureBeat Lamia ujawnił natomiast, że nad grą pracuje w sumie 300 osób. Oczywiście nie wszyscy pochodzą z Treyarchu - samo studio posiada "tylko" 250 pracowników. Reszta to ludzie pracujący na kontrakcie na zlecenie i testerzy. Ekipa wymienia się także doświadczeniem z innymi zespołami pracującymi nad rozwojem serii Call of Duty - m.in. z Infinity Ward.

Treyarch ujawnił także coś, co powinno zadowolić przede wszystkim posiadaczy PC. Gra w wersji na komputery ma doczekać się usprawnień graficznych - twórcy obiecują m.in. obsługę DirectX 11.

Warto także wspomnieć, że w związku z tym, ze akcja Call of Duty: Black Ops II osadzona zostanie w niedalekiej przyszłości, Treyarch w pracach nad grą współpracuje z kilkoma ekspertami, którzy są w stanie przewidzieć, jak będzie wyglądać wojna za ponad 10 lat. Wspomniani eksperci opowiadają o nowych gadżetach wojennych w opublikowanym poniżej materiale:

Przyszłość w Call of Duty: Black Ops II:

A tymczasem gra osiągnęła już pierwszy sukces. Brytyjski Amazon poinformował, że liczba zamówień przedpremierowych złożonych na produkcję w zaledwie 36 godzin od oficjalnej zapowiedzi trzykrotnie przewyższyła wynik pre-orderów pierwszego Black Opsa!

Poniżej prezentujemy kolejne filmy, w których eksperci od wojskowości i technologii, pomagający w pracach nad Call of Duty: Black Ops 2, opowiadają o grze i futurystyczbych broniach:

Eksperci o Call of Duty: Black Ops 2 #1:

Eksperci o Call of Duty: Black Ops 2 #2:

Eksperci o Call of Duty: Black Ops 2 #3:

Eksperci o Call of Duty: Black Ops 2 #4:

Eksperci o Call of Duty: Black Ops 2 #5:

Call of Duty: Black Ops II - pierwsze informacje i zwiastun

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy