Blur parkuje w garażu do 2010 roku

Tegoroczne święta Bożego Narodzenia mogą okazać się - dość nieoczekiwanie - niezbyt ciekawe dla graczy.

Wiele potencjalnych hitów zostało przełożonych na początek 2010 roku. Do tego grona dołączyła właśnie nowa marka Activision, samochodówka Blur.

Przedstawiciele koncernu ujawnili właśnie, że najnowsze dzieło studia Bizarre Creations nie pojawi się w tym roku na rynku. Premiera gry została przełożona na 2010 rok. Powodem tej decyzji jest chęć dopracowania produkcji.

"Jesteśmy zdeterminowani by stworzyć z Blur nową, wspaniałą markę wyścigową a pomysł na ten tytuł dodaje nam skrzydeł" - zapewnia Mike Griffith z Activision. "Dodatkowy czas pozwoli studiu w pełni zoptymalizować swoją wizję, swzczególnie z zakresie wyjątkowego i charakterystycznego trybu multiplayer, który ma za zadanie zdobyć uznanie każuali szerokiej publiczności" - dodaje. Aha, aha. Innymi słowy: staraliśmy się, ale Blur wcale nie okazał się "samochodowym Call of Duty", więc nie chcemy przepaść w rywalizacji z bardziej znanymi, bardziej oczekiwanymi i bardziej udanymi konkurentami.

Reklama
CDA
Dowiedz się więcej na temat: Blur
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy