Blizzard wie jak zarobić na graczach
Już wiemy, dlaczego przedstawiciele Blizzarda puszczają przecieki w stylu: "Tegoroczny BlizzCon będzie wielki dla Diablo III".
Po to, by wszyscy chcieli tam być - choćby wirtualnie. I właśnie dla nich jest ta oferta... Billzard to firma znana z wysokiej jakości - tak gier, jak i patentów na zarabianie na graczach.
Oto kolejny - jeśli nie możesz być w dniach 22-23 października na konwencie BlizzCon 2010 (to w kalifornijskim Anaheim Convention Center, więc dość daleko), możesz wykupić wirtualny bilet na udział w tym przedsięwzięciu.
Dostaniesz dostęp do ponad 50 godzin relacji wideo w HD oraz pisanych na bieżąco raportów z imprezy, możliwość wzięcia udziału w wyprzedaży (która odbędzie się 13-14 października), peta do World of Warcraft i jakieś drobiazgi do StarCrafta II. Cena? Moment - najpierw reklamówka tego wirtualnego biletu. By było wiadomo, za co płacimy.
Materiał promocyjny targów BlizzCon 2010:
Już? No to cena. 29,95 euro. Plus minus 120 złotych. Okazja!