Black Ops zdominowało Wyspy Brytyjskie

Call of Duty: Black Ops jest najlepiej sprzedającą się grą w USA, ale nie tylko. Najnowsze dane pokazują, że również w Wielkiej Brytanii produkcja Activision zrobiła furorę.

Według danych przedstawionych przez portal Gfk ChartTrack od momentu premiery w listopadzie zeszłego roku, Call of Duty: Black Ops znalazło 3 722 411 nabywców w Wielkiej Brytanii. Tym samym jest to najlepiej sprzedająca się gra wszech czasów w tym kraju. Dotychczasowy rekord należał do Call of Duty: Modern Warfare 2, które okazało się jedynie o 20 tys. sprzedanych sztuk gorsze.

Nie tylko w Wielkiej Brytanii seria Call of Duty święci triumfy. Ostatnie oficjalne dane z USA z lutego tego roku pokazują, że tam udało się sprzedać wydawcy ponad 13 milionów egzemplarzy Black Ops. Od momentu premiery w comiesięcznym zestawieniu sprzedaży w kategorii "Oprogramowanie" zajmuje w USA pozycję w pierwszej dziesiątce.

Reklama

Niestety, w tej chwili wydawca nie podaje, ile mogło się sprzedać wymienionej wyżej gry na całym świecie. Analitycy spekulują, że może to być liczba ponad 20 milionów sztuk. Jednak biorąc pod uwagę, że w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ponad 13 mln i w Wielkiej Brytanii 3,7 milionów, to z pewnością globalna liczba przekroczy 20 mln.

Black Ops cały czas się rozwija, ponieważ twórcy niedawno wydali dodatek Annihiliation, zawierający pięć nowych map do rozgrywki multiplayer, w tym jedną o nazwie Shangi-La, gdzie gracze mogą zmierzyć się z hordą nadciągających zombie. W tej chwili DLC dostępne jest jedynie na Xboksa 360, ale wkrótce również ma zostać wydane na pozostałe dwie platformy, czyli PC oraz PS3.

Z kolei już w listopadzie tego roku pojawi się kolejna gra z serii Call of Duty, czyli Modern Warfare 3. Gracze dzięki niej będą mogli uczestniczyć w działaniach wojennych na terenie Indii, USA, Wielkiej Brytanii, Somalii, Niemiec oraz kilku innych państw.

Przekonaj się, która gra (Modern Warfare 3 czy Battlefield 3) będzie działać płynniej

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: USA | Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy