Black Ops II: Activision ściga sklepy, które nie dotrzymały premiery

Premiera Call of Duty: Black Ops II już dzisiaj, jednak kilka sklepów, w tym także jeden Polski, wyłamało się z szeregu i zaczęło sprzedawać grę wcześniej.

Activision zapowiedziało, że podejmie odpowiednie działania, by ukarać właścicieli tych sklepów.

W rozmowie z serwisem MCV Peter Hepworth z Activision wyjawił, że koncern bardzo poważnie traktuje kwestię dotrzymania terminu premiery Call of Duty: Black Ops II, dodając, że większość sprzedawców dostosowuje się do wytycznych.

Zaznacza jednak, że wobec sklepów, które się wyłamały i zaczęły sprzedawać grę przed jutrzejszą premierą, podjęte zostaną "poważne działania".

W takiej sytuacji może znaleźć się polski sklep wysyłkowy 3kropki.pl. W czwartek, 8 listopada, jego klienci otrzymali maila z informacją, że zamówione przedpremierowo kopie Call of Duty: Black Ops II zostaną rozesłane w ubiegły piątek. Oznacza to, że rozpoczęto sprzedaż gry na kilka dni przed jej debiutem.

Reklama

W tej chwili nie wiadomo czy wobec 3kropki.pl zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne. Niewykluczone jednak, że wkrótce do właścicieli sklepu mogą zapukać prawnicy Activision.

Warto przy tym zaznaczyć, że koncern nie zamierza ścigać graczy, którzy zdołali kupić Call of Duty: Black Ops II przed premierą. David Vonderhaar, projektant z Treyarchu, na swoim Twitterze wyjaśnił, że statystyki użytkowników grających po sieci przed debiutem gry nie zostaną zresetowane.

Smartfony i tablety najlepszymi przyjaciółmi gracza?

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy