Battlefield 3 sprzedał się w 8 milionach kopii

Electronic Arts podał najnowsze wyniki sprzedażowe swojego największego tegorocznego przeboju. Jest się czym chwalić.

O tym, jak sprzedaje się Battlefield 3, poinformował Eric Brown, dyrektor ds. finansów z Electronic Arts, podczas Baird Technology Conference. Jak się dowiedzieliśmy, gra sprzedała się dotychczas w nakładzie 8 milionów kopii, choć aż 12 milionów egzemplarzy trafiła już do sklepów.

Jak zwykle najbardziej aktywnym okresem Battlefielda 3 na rynku był pierwszy tydzień od premiery. W tym okresie gra sprzedała się w 5 milionach kopii. Brown nie podał jednak, ile udało się dzięki temu zarobić ani wersja na którą platformę cieszy się największą popularnością.

Reklama

Battlefield 3 już w przyszłym miesiącu doczeka się pierwszego dodatku. Jego tytuł to Back to Karkand. Znajdziemy w nim mapy, bronie oraz pojazdy z Battlefielda 2, przystosowane do nowej gry. DLC będzie darmowe dla wszystkich, którzy zamówili Battlefielda 3 przedpremierowo, pozostali będą musieli zapłacić około 15 dolarów.

Battlefield 3 został wydany zarówno na pecety i na konsole (Xboksa 360 oraz PlayStation 3). Twórcy zaznaczali jednak od początku, że najważniejszą platformą jest dla nich PC. Wersja na komputery osobiste cieszy się lepszą grafiką oraz możliwością zabawy w multiplayerze w aż 64 graczy na jednej mapie.

Oceny Battlefielda 3 w internecie oscylują w granicach 84-89/100, według portalu Metacritic. W naszej recenzji gra otrzymała notę 8/10. Autor pochwalił przede wszystkim tryb multiplayer: "Battlefield 3 może się chwalić tylko i aż jedną rzeczą - multiplayerem. Tylko, bo liczyliśmy też na porywającą kampanię, ale i aż, bo to na opcji wieloosobowej opiera się sukces tej gry".

Jak oceniliśmy Battlefield 3? Dowiedz się, czytając naszą recenzję gry

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy