Battlefield 3: Płatny Battlelog i piąte DLC w planach?

EA wielokrotnie podkreślało, że Battlelog w przeciwieństwie do Call of Duty Elite jest usługą w całości darmową, nie posiadającą nawet możliwości wykupienia kont premium. To się może jednak wkrótce zmienić...

...według nieoficjalnych informacji, EA na targach E3 zaprezentuje płatną wersję Battleloga. "Elektronicy" mają też w planach piąte DLC do Battlefielda 3.

Serwis Battlefieldo, powołując się na anonimowego (i "bardzo wiarygodnego") informatora twierdzi, iż 4 czerwca w trakcie swojej konferencji na targach E3 firma Electronic Arts zapowie płatną wersję Battleloga zwaną na razie (najpewniej roboczo) Battlefield Premium.

"Battlefield Premium zaoferuje wiele dodatków, w tym kilka unikalnych przedmiotów niedostępnych nigdzie indziej. W pierwszym rzucie pojawią się specjalny nóż oraz czarny nieśmiertelnik i zestaw ubrań dla żołnierzy, broni, nieśmiertelników oraz zadań i opcji, dzięki którym wyróżnisz się i będziesz miał więcej możliwości indywidualizacji postaci" - mówi informator.

Reklama

Z opisu wynika, że posiadacze kont premium usługi EA otrzymają tylko przedmioty wpływające na wygląd bohatera. Być może więc - w przeciwieństwie do Elite - w ramach serwisu nie będą udostępniane nowe mapy czy tryby rozgrywki, choć nie można tego wykluczyć. O wiarygodności tych informacji przekonamy się 4 czerwca.

Informator portalu Battlefieldo ujawnił też szczegóły odnośnie planów dotyczących dodatków DLC do Battlefielda 3. Rozszerzenie Walka w zwarciu ma pojawić się - rzekomo - 12 czerwca. Z kolei sierpniu zadebiutować ma "bonusowa zawartość", choć nie wiadomo, co to może oznaczać.

Do tej pory zapowiedziano trzy nowe DLC do gry - oprócz Walki w zwarciu mają ukazać się też Siły pancerne (premiera jesienią) oraz Decydujące starcie (zima).

Informator twierdzi jednak, że to nie koniec. W planach jest jeszcze ponoć ostatnie, piąte rozszerzenie, choć jego tytuł nie jest znany. Niewykluczone, że czegoś dowiemy się również na czerwcowym E3 lub sierpniowym gamescomie.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy