Battlefield 3: Ćwierć miliona sprzedanych egzemplarzy w Polsce

W rok po premierze Battlefielda 3 polski oddział EA podzielił się wynikami sprzedaży gry w naszym kraju.

Wynika z nich, że na wirtualne pole bitwy udało się ćwierć miliona Polaków, a najpopularniejszą platformą dla ich bojów jest PC.

W ciągu 12 miesięcy od premiery Battlefield 3 znalazł na polskim rynku 250 tysięcy nabywców. Wynik ten obejmuje zarówno podstawową wersję gry, jak i zestaw Premium (podstawka plus dodatki). Jeśli jednak uwzględnić także pojedyncze DLC i sprzedawaną oddzielnie usługę Premium, to wynik zwiększy się do 350 tysięcy sprzedanych kopii gier z logo nowej produkcji DICE.

Swoją drogą, w nadesłanej nam informacji prasowej przedstawiciele polskiego oddziału EA "zwrócili uwagę" na dane sprzedażowe Call of Duty: Modern Warfare 3, które do tej pory rozeszło się u nas w liczbie 140 tysięcy egzemplarzy. Oczywiście takie porównanie nie było przypadkowe - w końcu to największy konkurent gry "Elektroników".

Reklama

Największą popularnością Battlefield 3 w Polsce cieszył się wśród użytkowników PC-tów, którzy stanowią 63% nabywców. Znacznie mniej osób kupiło grę na PS3 i X360 - odpowiednio 26% i 11%.

Z okazji sukcesu produkcji, EA Polska postanowiło na stałe obniżyć ceny wszystkich produktów z serii Battlefield 3. Dodatkowo do 30 listopada na Originie trwać będzie wyprzedaż, w ramach której podstawową wersję gry można kupić za 67 zł.

Słynny zabójca inspiruje się serią Call of Duty

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy