Battlefield 3: 10 razy więcej bonusów do odblokowania

Wszelkiego rodzaju nagrody i medale odblokowywane w trakcie zabawy po sieci są świetnym sposobem na utrzymanie gracza przy danej produkcji.

Wie o tym studio DICE, które w Battlefieldzie 3 przygotuje dziesięciokrotnie więcej rzeczy do zdobycia niż w Battlefield: Bad Company 2.

Na oficjalnym blogu serii przedstawiciele DICE ujawnili kilka szczegółów związanych z przedmiotami i innymi smaczkami, które odblokujemy wraz z postępami w multi Battlefielda 3. Gracze nagradzani będą medalami, wstęgami i gwiazdami zasług, które będą pokazywać ich umiejętności, zaangażowanie i drużynowe zgranie.

Kolejne nagrody dostawać będziemy np. za przejęcie danej liczby baz czy kierowanie przez określoną ilość czasu jedną klasą postaci. Powrócą oczywiście także rangi, które wskażą nasz poziom zaawansowania.

Reklama

Nowością będą wspomniane wyżej gwiazdy zasług. Ich zdobycie - nawet pierwszej - ma być "ogromnym osiągnięciem". Jednak wraz z dalszą rozgrywką, otrzymamy kolejne odznaczenia. Jak twierdzą twórcy, zdobycie rangi pułkownika nagrodzonego setką gwiazd ma być "trudnym zadaniem".

W Battlefieldzie 3 pojawią się także ulepszenia broni i pojazdów. Te odblokowywane będą wraz z częstym stosowaniem danego typu uzbrojenia. Ponadto zdobyte w ten sposób punkty doświadczenia wpływać będą także na posiadaną rangę, co pozwoli na zdobycie kolejnych upgrade'ów.

Tymczasem na oficjalnym forum Electronic Arts przedstawiciele firmy wyjaśnili, dlaczego Battlefield 3 nie pojawi się - przynajmniej na razie - w ofercie Steama. Okazuje się, że wina leży po stronie Valve, a konkretniej: regulaminu usługi firmy.

"Steam przyjął restrykcyjny regulamin, który ogranicza sposoby, w jaki twórcy gier mogą wchodzić w interakcje z klientami, by dostarczać patche i inne DLC. Żadna z innych usług nie stosuje takich praktyk" - pisze jeden z pracowników EA, ukrywający się pod pseudonimem seeson.

Wyjaśnienie Electronic Arts odnosi się do zapisu w regulaminie Steama, który stanowi, że wszelkie aktualizacje i dodatki DLC do gier muszą być dostarczane za pośrednictwem usługi, a nie klienta wbudowanego w produkcję.

Przeczytaj także o pomyśle na coroczne wydawanie kolejnej części serii Battlefield

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy