Assassin's Creed III: Multi opowie dodatkową historię

Seria Assassin's Creed koncentruje się przede wszystkim na fabule i kampaniach dla pojedynczego gracza. Ale w "trójce" multiplayer ma być równie ważny, co "singiel".

W jednym z wywiadów twórcy produkcji ujawnili, że planują udostępniać graczom różnego rodzaju wyzwania, które rozwiną historię stojącą za trybem sieciowym.

W wywiadzie dla serwisu CVG Damien Kieken, producent w Ubisoft Annecy (studiu odpowiedzialnym za multi) ujawnił kilka nowych szczegółów o multiplayerze w Assassin's Creed III. W grze zostanie on rozbudowany pod względem fabularnym.

W trybie sieciowym Abstergo postanowiło wprowadzić Animusa - kluczowe urządzenie w serii pozwalające przeżywać wspomnienia przodków - na rynek komercyjny, reklamując urządzenie hasłami zachęcającymi do "odkrycia własnej przeszłości w jakości HD". Dzięki temu pojawi się możliwość wspólnej zabawy z innymi "klientami", czyli graczami.

Reklama

Deweloperzy chcą tym razem w jeszcze lepszy sposób utrzymać zainteresowanie graczy multiplayerem. W jaki sposób? Poprzez udostępnianie nowych wyzwań. Ich ukończenie pozwoli odkryć kolejne tajniki "sieciowej" fabuły.

"Abstergo Entertainment da wgląd w przyszłe inicjatywy firmy, udzielając dostępu do plików i informacji o swoich produktach, które wkrótce mają trafić na rynek. Wraz z postępami w grze i rozwojem bohatera, gracz otrzyma dostęp do tych plików oraz filmików. Co miesiąc pojawią się nowe wyzwania, których ukończenie odblokuje nową zawartość kontynuującą w ciągu roku fabułę multiplayera" - twierdzi Kieken.

Ponadto opowiedziana w multi historia, ma mieć wpływ na świat Assassin's Creeda, choć nie wiadomo jeszcze w jaki sposób.

Kieken zdradził też kilka innych faktów dotyczących multiplayera związanych bezpośrednio z gameplayem. Efekty pogodowe mają wpłynąć na rozgrywkę - np. burza śnieżna czy deszcz ograniczą widoczność, dzięki czemu trudniej będzie dostrzec innych graczy. Wprowadzi to dodatkowy element taktyczny.

Polacy stworzyli swoją wersję Tetrisa

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama