Afterfall: InSanity w pierwszym kwartale 2011
Czy ten polski survival horror zawojuje świat? Ludzie z Nicolas Games są pewni swego. Czy mają ku temu rzeczywiście powody, przekonamy się już wkrótce, bo w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Afterfall: InSanity to pierwsza z gier osadzonych w uniwersum Afterfall, tworzona przez rodzime studio Nicolas Games (dawniej wydawca, obecnie producent). Kiedyś miała być polskim Falloutem, a ostatecznie zdecydowano się na klimat survival horroru, zbliżony bardziej do tego z Dead Space.
Afterfall: InSanity najpierw trafi na rynek w wersji na pecety i będzie dostępny tylko w części krajów. W pozostałych ukaże się z opóźnieniem, spowodowanym pracami lokalizacyjnymi. Planowane jest też wydanie gry na konsole (X360 oraz PS3) - i to w czasie niewiele późniejszym od premiery komputerowej.
Tomasz Majka, prezes Nicolas Games, zdradził na łamach telewizji TVN CNBC Biznes, iż produkcja Afterfall: InSanity kosztowała około 10 milionów złotych, a planowana sprzedaż w ciągu dwóch lat to milion egzemplarzy (wersji na wszystkie platformy).