XCOM: Enemy Unknown na iOS bez frustrujących mikrotransakcji
Spośród gier mobilnych, które zadebiutują w ciągu najbliższych kilku miesięcy, XCOM: Enemy Unknown należy do grona najbardziej oczekiwanych.
Producenci portu tworzonego z myślą o smartfonach i tabletach Apple’a wygłosili właśnie bardzo krzepiącą wiadomość. Wiemy już, że wypatrywana odsłona mobilna wielkiego hitu, znanego z pecetów i konsol domowych nie włączy się w coraz bardziej popularny ostatnimi czasy trend w sektorze mobile - nie będzie wspierać modelu free-to-play, przede wszystkim dlatego, że wielkim przeciwnikiem tego systemu jest główny projektant gry, Jake Solomon ze studia Firaxis, który dosadnie wyraził swoją opinię na ten temat w wywiadzie udzielonym serwisowi IGN.
“O Boże, błagam... Nie nie, jestem pewien, że gdybyśmy zdecydowali się na ten znienawidzony model biznesowy, nie mógłbym spać po nocach, a jedzenie smakowałoby jak popiół...” - stwierdził Solomon.
Przypomnijmy, że w zeszłym miesiącu Solomon zapewnił, że wersja na iOS będzie dokładnie tą samą produkcją, którą znamy z zeszłego roku. Wersja ta trafi do nas wraz z dodatkiem DLC Elite Soldier, ale bez zestawu Slingshot. Nie wiadomo jeszcze, czy do pakietu zostanie włączone rozszerzenie Second Wave. Nie znamy również dokładnej daty premiery gry oraz jej ceny.