XCOM: Enemy Unknown na iOS bez frustrujących mikrotransakcji

Spośród gier mobilnych, które zadebiutują w ciągu najbliższych kilku miesięcy, XCOM: Enemy Unknown należy do grona najbardziej oczekiwanych.

Producenci portu tworzonego z myślą o smartfonach i tabletach Apple’a wygłosili właśnie bardzo krzepiącą wiadomość. Wiemy już, że wypatrywana odsłona mobilna wielkiego hitu, znanego z pecetów i konsol domowych nie włączy się w coraz bardziej popularny ostatnimi czasy trend w sektorze mobile - nie będzie wspierać modelu free-to-play, przede wszystkim dlatego, że wielkim przeciwnikiem tego systemu jest główny projektant gry, Jake Solomon ze studia Firaxis, który dosadnie wyraził swoją opinię na ten temat w wywiadzie udzielonym serwisowi IGN.

Reklama

“O Boże, błagam... Nie nie, jestem pewien, że gdybyśmy zdecydowali się na ten znienawidzony model biznesowy, nie mógłbym spać po nocach, a jedzenie smakowałoby jak popiół...” - stwierdził Solomon.

Przypomnijmy, że w zeszłym miesiącu Solomon zapewnił, że wersja na iOS będzie dokładnie tą samą produkcją, którą znamy z zeszłego roku. Wersja ta trafi do nas wraz z dodatkiem DLC Elite Soldier, ale bez zestawu Slingshot. Nie wiadomo jeszcze, czy do pakietu zostanie włączone rozszerzenie Second Wave. Nie znamy również dokładnej daty premiery gry oraz jej ceny.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy