World of Tanks Blitz – premiera na urządzenia mobilne z systemem iOS

Wargaming ogłosił premierę World of Tanks Blitz, co jest pierwszym krokiem milowym firmy na polu gier mobilnych. Gra jest dostępna za darmo na tablety (iPad 2 i nowsze) oraz smartfony (iPhone 4s i nowsze) wyposażone w system iOS.

"Naszym celem jest przeniesienie doświadczeń z produkcji najwyższej jakości gier MMO na rynek mobilny” - powiedział Andrey Ryabovol, dyrektor operacji globalnych w Wargaming. "Zespołowi producenckiemu udało się dostarczyć grywalność znaną z wersji PC oraz dodać świeżości walkom czołgów korzystając w pełni z możliwości urządzeń mobilnych. Cieszymy się, że wreszcie gracze na całym świecie będą mogli, dosłownie, położyć na World of Tanks Blitz swoje ręce” - dodał Ryabovol.

Reklama

Przed dzisiejszą, oficjalną premierą światową, Wargaming udostępnił testowo grę w Finlandii, Szwecji, Norwegii i Danii w maju bieżącego roku. Podczas okresu testów, World of Tanks: Blitz może pochwalić się oceną użytkowników App Store na poziomie 4.5 na 5 gwiazdek, jest w pierwszej trójce najpopularniejszych aplikacji, a statystyczny gracz spędził z mobilnymi czołgami średnio 70 minut.

Podczas trwania testów, producenci gry nie próżnowali i dzisiejsza wersja premierowa została wzbogacona o takie elementy jak ulepszona grafika, integracja z Facebookiem oraz możliwość formowania dwuosobowych plutonów do gry.

Na start World of Tanks Blitz oferuje ponad 90 czołgów produkcji amerykańskiej, niemieckiej i rosyjskiej. W grze znajdziemy 4 klasy maszyn: zwinne lekkie czołgi, doskonałe w każdych warunkach średnie, mocne ciężkie oraz niszczyciele czołgów do walki na długi dystans. Mobilni czołgiści mogą w pełni kontrolować wielotonowe monstra za pomocą dotykowych ekranów na 8 mapach. Awansowanie na kolejne poziomy doświadczenia przynosi ze sobą nowe maszyny, co umożliwi poznanie kultowych czołgów II Wojny Światowej i przetestowanie ich unikatowych cech w walkach 7 na 7 graczy.

World of Tanks Blitz - pobierz z App Store

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama