W Rayman Fiesta Run zagramy 7 listopada

Kontynuacja jednego z najpopularniejszych auto-runnerów na urządzeniach mobilnych, uznanego zresztą za "Grę Roku 2012", trafi do App Store już 7 listopada.

Reklama

Kiedy we wrześniu zeszłego roku Ubisoft wydał Rayman Jungle Run na iOS i Androidzie, na pewno nie spodziewał się tak ogromnego sukcesu. Gra wyprodukowana została "po kosztach", korzystała z grafik użytych uprzednio w Rayman Origins i w żaden sposób nie odbiegała od powtarzalności tytułów z gatunku auto-runner. Jungle Run okazało się jednak strzałem w dziesiątkę - przez Apple uznane zostało za "Grę Roku 2012", runner wyróżniono też w sekcji "Editor's Choice" w Google Play.

Dlatego zapowiedziana niedawno kontynuacja - Rayman Fiesta Run - wzbudza wielkie emocje. Tytułowy bohater ma być wyposażony w nowe umiejętności - pływanie, kurczenie się i o wiele więcej - a sama gra oferować nowiutkie, zaprojektowane od zera 75 plansz.

Premierę Fiesta Run wyznaczono na 7 listopada - początkowo prawdopodobnie jedynie na iOS, ale z czasem obowiązkowo również na Androidzie. Gra kosztować będzie dokładnie tyle, co poprzednik, czyli 2,69 euro w App Store i 10,82 zł w Google Play. W pierwszym przypadku oczekiwać możemy jednak na promocje - jest duża szansa, że Fiesta Run uznane zostanie za "Grę Tygodnia" i wydawca udostępni produkcję za darmo.

Przy okazji ogłoszenia daty premiery Ubisoft wypuścił też krótki filmik, w którym twórcy wypowiadają się na temat gry: emocji towarzyszących procesowi twórczemu, narzędzi deweloperskich i tak dalej. Można też podejrzeć urywki samej rozgrywki - i przekonać się na własne oczy, dlaczego Fiesta Run to obecnie najważniejsza premiera mobilna listopada.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy