Unsworn łączyć będzie Dungeon Crawlera, RPG i science fiction

Wraz z pierwszym gameplayem Unsworn, jego twórcy wyjawili kilka szczegółów dotyczących gry.

Produkcja studia Invulse zapowiada się na jedną z gier, które albo pokocha się na pierwszy rzut oka, albo znienawidzi i nigdy do nich nie przekona. Przyznają to sami twórcy, ciesząc się mimo wszystko z efektów dotychczasowych prac.

Unsworn mieszać będzie klasyczny shooter science fiction z elementami RPG i Dungeon Crawlera - czyli zbieractwem, rozwijaniem postaci, wykonywaniem zadań i eksploracją wielopoziomowych lochów (czy raczej baz i laboratoriów, bo "loch" niekoniecznie współgra z konwencją science-fiction). Twórcy zdradzają, że inspirują się takimi grami jak Borderlands i Diablo. Obiecują też, że w pełnej wersji gry pojawi się cała masa ciekawej zawartości: kilka zróżnicowanych klas postaci, setki broni i przedmiotów, kilka zbiorów umiejętności, ekscytujący świat do zwiedzania i fascynująca fabuła. Brzmi pięknie, ale jak wygląda w praktyce?

Reklama

Projekt jest obecnie w fazie pre-alpha, czy raczej "prawie grywalnego dema" - bez zaimplementowanych klas postaci, misji i wielu innych rzeczy. Invulse przyznaje, że zaczyna brakować im pieniędzy i w najbliższym czasie rozpoczną zbiórkę na Kickstarterze, udostępniając wspomniany build publicznie. Aktualnie jego fragment zobaczyć możecie na filmiku poniżej - nagrywany był na Mac OS, ale, jak mówią sami twórcy, na iOS-ie gra wyglądać będzie niemal identycznie.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy