Ubisoft Digital Day: Relacja z konferencji

W trakcie swojej konferencji w San Francisco Ubisoft sporo czasu poświęcił grom na platformy mobilne i Facebooka.

Firma zapowiedziała kilka nowych produkcji opartych na swoich największych seriach, w tym trzecią z asasynami na iOS - Assassin's Creed: Recollection.

Ubisoft ujawnił, że już wkrótce do AppStore'a trafi kilka gier opartych na najbardziej znanych seriach firmy. Dwoma z nich będą oficjalnie zapowiedziana Assassin's Creed: Rearmed oraz Assassin's Creed: Recollection.

Swojego mobilnego wcielenia doczekają się także kórliki w postaci Rabbids Go HD i Rabbids Go Phone Again, które pojawią się w AppStore jeszcze w tym roku. Obie pozwolą graczom wyhodować kórlika we własnym telefonie i wchodzić z nim w interakcje. Będzie także można robić mu zdjęcia i dzielić się nimi z przyjaciółmi na Facebooku.

Reklama

Wkrótce też na iOS pojawi się Prince of Persia Classic, która jakiś czas temu pojawiła się w XBLA i PSN-ie. W planach jest również przenoszenie innych znanych gier Ubisoftu na iPhone'a i iPada - w tym Ghost Recon, czy Michael Jakcson: The Experience.

Firma ujawniła także zupełnie nową produkcję szykowaną z myślą o iUrządzeniach - Monster Burner. Na graczy czekają w niej zagadki logiczne, hordy potworów i "potężne zaklęcia".Pierwsza jest nastawioną na rozgrywkę w multi produkcją i dostępna jest już na całym świecie za darmo. Druga to RTS, w którym uczestniczymy w walkach na tle politycznym - premiera przed końcem tego roku.

Nie tylko iOS jest ważną platformą dla Ubisoftu - spółka zapowiedziała, że wkrótce na Facebooku pojawią się gry oparte na znanych serialach telewizyjnych. Jeszcze w tym roku ukaże się bazujący na Housie, House: Critical Cases. Na początku przyszłego roku do tego znanego serwisu społecznościowego trafią z kolei produkcje oparte na NCIS, CSI: Miami i CSI: New York.

Zwiastun gry Assassin's Creed: Rearmed:

Zwiastun gry Assassin's Creed: Recollection:

Zwiastun gry Monster Burner:

Ubisoft otwiera nowe studio w Abu Dhabi

CDA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy