The Walking Dead: Season 2 - kultowa przygodówka powróci w przyszłym roku

Poza krótkim zwiastunem i szczątkowymi informacjami o fabule twórcy zapowiedzieli też, że TWD: Season 2 pojawi się na „dodatkowych platformach“. Czy możemy liczyć na Androida?

Reklama

Pierwszy sezon przygodówki The Walking Dead zebrał ponad 80 nagród Gry Roku, a wchodzących w jego skład epizodów sprzedano ponad 21 milionów. Historia Lee Everetta i młodziutkiej Clementine próbujących radzić sobie w opanowanym przez zombie świecie z wielkim hukiem przypomniała graczom, jak wielkie znaczenie potrafi mieć fabuła: szokującymi zwrotami akcji, zapadającymi w pamięć postaciami i emocjami, których w "zwykłych" grach się po prostu nie doświadcza.

Kontynuacja skupiać się ma na losach wspomnianej Clementine, już po zakończeniu zdarzeń z pierwszego sezonu. Cytując Telltale Games: "Pozostawiona na pastwę nieumarłych Clem musi teraz samodzielnie zmierzyć się z rzeczywistością i znaleźć schronienie. Przybierając rolę przeciętnego dziecka, gracze będą więc starali się przede wszystkim przeżyć; wezmą też udział w sytuacjach wymagających rozwiązywania dylematów moralnych, a ich decyzje i akcje wpłyną na przebieg historii".

Poza tym wymieniając urządzenia, na których sequel The Walking Dead będziemy mogli uruchomić - PC, Xbox 360, PlayStation 3, iPhone'y i iPady - twórcy dopowiedzieli, że "niedługo ogłoszone zostaną dodatkowe platformy". Mogli mieć oczywiście na myśli konsole nowej generacji, ale warto pamiętać, że aż 25% dochodów pierwszej części pochodziło z iOS. Prawdopodobieństwo, że Telltale Games zdecyduje się wydać grę na drugiej najpopularniejszej platformie mobilnej - Androidzie - nie jest więc takie małe.

Drugi sezon The Walking Dead składać się będzie z pięciu epizodów; wszystkie wydane zostaną w przyszłym roku. Jeżeli ukończyliście już "jedynkę", niegłupim pomysłem będzie sprawdzenie DLC "400 Days" - zapowiedziano, że wybory dokonane w trakcie jego rozgrywki wpłyną na fabułę drugiego sezonu.

The Walking Dead - pobierz z App Store

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama