Tablety zdominują rynek gier mobilnych w ciągu 3-5 lat?
Studio SuperCell stało się niedawno jednym z najważniejszych graczy wśród deweloperów gier niezależnych, zdobywając prestiżowy tytuł dla najlepszego studia w Finlandii. Teraz prezes SuperCell zdradza strategię firmy na kolejne lata.
Ilkka Paananen, CEO SuperCell, wystąpił na Konferencji Slush, która odbyła się w Helsinkach w zeszłym tygodniu. Paananen uważa, że już niebawem tablety staną się jedną z najważniejszych platform wspierających gry wideo i najchętniej wybieranym urządzeniem mobilnym przez graczy.
"Nasza strategia jest oparta na tym założeniu. W pierwszej kolejności stawiamy właśnie na tablety" - podkreślił szef uznanego studia.
Paananen zasugerował, że optymalne wykorzystanie możliwości tabletów w grach będzie kluczem do osiągnięcia sukcesu niezależnych studiów deweloperskich w przyszłości.
"Tablet to najdoskonalsza obecnie platforma dla gier" - zaznaczył CEO SuperCell.
CEO SuperCell zachęcił także deweloperów, aby myśleli jednocześnie na dużą i małą skalę.
"Najlepsze efekty pracy osiągamy organizując się w małych - cztero-, sześcioosobowe grupy. Tylko wtedy możemy działać efektywnie, unikając biurokratycznych opóźnień. Tylko wtedy możemy osiągać wielkie rzeczy" - dodał szef SuperCell.
Paananen wie co mówi. Jego firma osiąga fenomenalne rezultaty. Dość powiedzieć, że sukces dwóch produkcji - Hay Day i Clash of Clans przynosi Finom około 500 tysięcy dolarów brutto każdego dnia!