Stone Story zmierza na platformy mobilne
RPG z nietypową oprawą wizualną.
Kojarzycie ASCII? To styl graficzny, w którym wszystkie obiekty tworzone są z symboli, znaków oraz liter z klawiatury. Właśnie taką warstwą wizualną wyróżnia się powstające z myślą o urządzeniach mobilnych Stone Story.
Produkcja będzie RPG-iem, który poza nietypową grafiką charakteryzować się ma niecodziennymi mechanizmami rozgrywki. Gracz nie będzie bowiem bezpośrednio kontrolował swojej postaci - zamiast tego wskaże jej miejsce, w które ma się ona udać, dobierze jej wyposażenie i umiejętności, a ona sama wyruszy do punktu docelowego i ewentualnie rozprawi się z napotkanymi wrogami.
Wśród tych ostatnich znajdą się m.in. pająki i nietoperze, nie zabraknie również potężniejszych bossów. Ekwipunek bohatera ma być przy tym pokaźny. Do wyboru będą chociażby mikstury zwiększające statystyki, miecze jednoręczne, tarcze, a nawet bumerang służący do walki na dystans.
Do tego wszystkiego dojdzie też magia. Przeciwników będzie można spopielić kulą ognia, porazić błyskawicą, a także skierować na nich tornada. To oczywiście nie wszystko, bo bohater dysponować ma jeszcze innymi zaklęciami.
Konkretna data premiery Stone Story nie jest znana, ale gra ma ukazać się w przyszłym roku. Produkcja pojawić ma się przy tym na urządzeniach działających pod kontrolą systemów iOS i Android.