Sklep PlayStation Mobile ruszy 3 października

Nowy sklep, nowe możliwości, większa konkurencja, duże zainteresowanie, poważne przychody. Z pewnością taki tok myślowy towarzyszył managerom japońskiego koncernu Sony, który podejmuje coraz odważniejsze działania, zmierzające do zaznaczenia swojej pozycji na rynku gier mobilnych.

I nie można się temu dziwić - wszak sprzedaż zarówno przenośnego sprzętu, jak i produkcji tworzonych z myślą o smartfonach i tabletach rośnie w zawrotnym tempie na całym świecie. Szczególnie, że jak powszechnie wiadomo, kondycja finansowa japońskiego giganta nie należy do najzdrowszych...

Reklama

Dlatego właśnie już 3 października ruszy PlayStation Mobile Store, który zaoferuje dokładnie 30 gier użytkownikom smartfonow i tabletów w Japonii, USA i Europie. Znamy też ceny gier, niestety na razie tylko dla japońskiego rynku: będą się one wahać w przedziale pomiędzy 0,63 USD a 10 USD.

Produkcje dostępne w sklepie będą podzielona na klasyczne gatunki: gry akcji, logiczne, sportowe i symulacyjne.

Sony otrzymało już wsparcie od czołowych producentów sprzętu, w tym od Sharpa, Fujitsu, HTC, Sony Ericsson, Asusa i Wikipad.

Przypomnijmy, że PlayStation Mobile Store będzie oferował gry Sony przystosowane do platform mobilnych, wspierających system operacyjny Android. Wcześniej znany był pod nazwą PlayStation Suite.

W wywiadzie dla serwisu Gamesindustry Jim Ryan z Sony poinformował, że około 50 studiów deweloperskich pracuje nad produkcją gier specjalnie dla PSMS. Ryan stwierdził, że to doskonałe narzędzie, służące do zainteresowania grami Sony użytkowników, którzy jeszcze nie mieli okazji się z nimi zapoznać.

Będziemy z uwagą obserwować rozwój sklepu. Myślicie, że ma szansę na sukces?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy