Rovio rozpoczyna współpracę z McDonald's

Fiński producent najpopularniejszej serii gier wszech czasów - Angry Birds - oraz wysoko ocenianej Bad Piggies - gry logiczno-zręcznościowej, która trafiła na urządzenia mobilne miesiąc temu, nie ustaje w eksploracji nowych rynków. Tym razem Rovio wybiera się na podbój Chin.

Charakteryzujące się monstrualnym wręcz wskaźnikiem wzrostu gospodarczego oraz populacją przekraczającą miliard osób Chiny to prawdziwe współczesne El Dorado producentów gier mobilnych. Rovio pragnie oczywiście skorzystać z ogromnego zainteresowania Chińczyków technologią mobile i w tym celu podjęło kilka ważnych decyzji biznesowych.

Reklama

Finowie ogłosili właśnie, że rozpoczęli współpracę z McDonald's przy promocji specjalnej wersji Angry Birds, tworzonej specjalnie dla obywateli Państwa Środka. Akcja promocyjna wystartowała już w Chinach i oferuje wyjątkowe nagrody dla fanów Angry Birds, którzy zagrają na smartfonach i tabletach w restauracjach McDonald's. Moga oni odblokować ukryte tryby gry i darmowe bonusy w grze.

Każdy z graczy może wziąć również udział głosowaniu z nagrodami. Na wielki finał akcji Finowie i McDonald's szykują również wielką... procę, rozpiętą na charakterystycznej, źółtej literze M.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy